سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه عصر ایران

قیمت خودرو تویوتا راوفور، اسپورتیج، لکسوس RX200 و کیا سورنتو کاهش 200 میلیون تومانی را ثبت کردند.

خبرگزاری تسنیم

زمان برگزاری بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا سه ماه به تعویق افتاد.

وب‌گاه ورزش سه

ساشا زورف با قبول شکست برابر متئو برتینی از صعود به جمع شانزده تنیسور پایانی ویمبلدون باز ماند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با تصمیم و موافقت مجمع عمومی شورای المپیک آسیا، بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی قاره کهن یک‌سال به تعویق افتاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دست من برای تعویض کردن واقعا بسته است و گاهی گیر می‌افتم. کادر فنی خیلی دوست دارد که به تیم کمک کند، اما مصدومیت بازیکنان کار را سخت می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

صاحب این هتل 30 طبقه در ولنجک تاییدیه‌ای از سوی اساتید برجسته تحویل داد که هتل روی گسل نیست، اما باید محاسبات فنی انجام شود که اگر گسل وجود دارد، ساختمان در مقابل گسل فرعی مقاوم باشد.

وب‌گاه عصر ایران

مهم ترین خواص هندوانه را بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گئورگی گولسیانی یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در فصل گذشته بود؛ بازیکنی که از سپاهان به این تیم آمد و با اینکه نخستین فصل حضورش در جمع سرخپوشان را پشت سر گذاشت، عملکرد مثبتی داشت.

وب‌گاه عصر ایران

تصمیم آمریکا به ارسال بمب خوشه ای به اوکراین، گویای عزم واشنگتن در استمرار و پیچیده‌تر کردن جنگ اوکراین است.

وب‌گاه عصر ایران

دانش آموزان علاقمند به شرکت در نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند آثار خود را تا روز دهم شهریور ماه و از طریق تارنمای جشنواره (www.madresefestival.ir) ارسال و بارگذاری کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در دولت هاشمی که در پی توسعه اقتصادی بود، حرمت و حلیت "توسعه" در نشریات تخصصی مطرح می‌شد. جناح راست در مجموع با سیاست معطوف به توسعه اقتصادی مخالف بود و احساس می‌کرد اتخاذ چنین سیاستی، در حکم برداشتن دریچه‌های سدی است که اگر باز شود، سیلابی از "غرب‌گرایی" کشور را درمی‌نوردد.

خبرگزاری تسنیم

اگر گل‌گهر سیرجان ثابت کند که دو کشتی‌گیرش بی‌دلیل این تیم را در مرحله پایانی لیگ دسته اول همراهی نکرده‌اند، ممکن است آنها از حضور در لیگ فصل آینده محروم شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازیکن یوونتوس تاکید کرد که بعد از 8 سال حضور در این یووه تیم را ترک خواهد کرد و شاید لیگ عربستان مقصد بعدی او باشد.

وب‌گاه عصر ایران

مورد عجیب، فوتبال ایران است. فوتبال ایران هم دولتی است اما بازیکنانش نه مثل بازیکنان شوروی بلکه مثل بازیکنان جهان غرب، قراردادهای نجومی می‌بندند. اوایل انقلاب گفته می‌شد اقتصاد ما نه سوسیالیستی است نه سرمایه‌داری. معنای این حرف در واقع این بود که محاسن سرمایه‌داری و سوسیالیسم را داریم، ولی معایبشان را نداریم. اگر نمی‌توانیم سرمایه‌داری راستین را بر فوتبال ایران حاکم کنیم، بهتر است از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا طلوع کیان پس از شکست 3 بر 2 تیم ملی والیبال کشورمان مقابل آرژانتین در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2023 اظهار کرد: به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. امروز چند مصدوم هم دادیم اما آن‌ها بسیار انگیزه داشتند. ملی‌پوشان ایران دوست دارند که به آن‌ها اعتماد شود. آرژانتین تیم بزرگی است، کاری به گذشته ندارم که این تیم توانسته مدال برنز المپیک را کسب...

وب‌گاه عصر ایران

حالا پانصد روز از آغاز «عملیات ویژه نظامی» روسیه با دستور پوتین گذشته است و جنگی که بیش از 16 ماه به طول انجامیده، با کارشکنی غرب در مسیر مذاکرات صلح و پمپاژ سلاح به یک طرف جنگ، راهکار روشنی برای پایان آن متصور نیست.