سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه ورزش سه

رئیس هیئت کشتی تهران با اشاره به برگزاری جام پهلوانک‌ها گفت که رکورد جدیدی از این بابت به ثبت رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

«دانا» دیگر چهره شبکه اجتماعی «TikTok» که معمولاً محتوای مرتبط با خودرو منتشر می‌کند، داستان خود از جراحی بینی 600 دلاری در ایران را به اشتراک گذاشته است که به طور قابل توجهی کمتر از متوسط هزینه 5483 دلاری این جراحی زیبایی در آمریکاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال مدعی است کسانی که به دادگاه معرفی شده‌اند بهتر بود در باشگاه استقلال سمت نمی‌گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

الگوی نقشه‌های هواشناسی امروز (18 تیر)، بیانگر ماندگاری هوای گرم تا روز چهارشنبه (21 تیر) در منطقه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش واترپلو ایران درباره حواشی ترک تیم ملی از سوی برخی بازیکنان گفت: کار اشتباهی بود که انجام دادیم، ما همه سرباز کشورمان هستیم و باید به وظیفه خودمان عمل کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

زیدآبادی نوشت: برخلاف تصور آقای حداد عادل، مسئله ایران دیگر نه مشارکت اصلاح‌طلبان در قدرت است، نه نوع امتیازدهی و امتیازگیری جناح‌های سیاسی از یکدیگر و نه حتی نحوه برگزاری انتخابات اسفندماه. مسئله اصلی تغییر معنادارِ رویکرد‌هایی است که انبوهی از مشکلات را بر سر جامعه ایرانی ریخته و بحران‌هایی در همه جوانب زندگی به وجود آورده است که اگر با روش‌های علمی و کارشناسی و شناخته‌شده حل یا کنترل...

وب‌گاه عصر ایران

در جریان مسابقات پرس سینه قهرمانی جهان امیررضا مس فروش ورزشکار ایرانی بعد از کسب مدال برنز مسابقات روی سکو اقدام به دست دادن با نفر اول کرد که این اقدام او با بی‌تفاوتی ورزشکار اوکراینی همراه شد. ورزشکار اوکراینی به همین دلیل توبیخ شد.

وب‌گاه ورزش سه

فرانسه در آستانه حذف از لیگ ملتهای والیبال قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کاپیتان جوان تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه هنوز هم وقتی صحبت از المپیک می‌شود گریه می‌کنم، گفت: مدتی افسردگی گرفته بودم اما اکنون در اوج آمادگی هستم و می‌خواهم سال درخشانی داشته باشم.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا یک سطح بالاتر از حریفان بود و بدون مشکل قهرمان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه در فصل 13-2012 برای تیم جوانان رئال مادرید بازی کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

«بوز» زمانی از هویت واقعی این اثر مطلع شد که دو سال پیش برخی از مسئولان آثار باستانی ترکیه این میز سنگی را به عنوان یک ستون رومی 1500 ساله شناسایی کردند.

وب‌گاه ورزش سه

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دست من برای تعویض کردن واقعا بسته است و گاهی گیر می‌افتم. کادر فنی خیلی دوست دارد که به تیم کمک کند، اما مصدومیت بازیکنان کار را سخت می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

انگولو کانته و ژوتا، دو ستاره جدید الاتحاد، امشب وارد عربستان شدند.

وب‌گاه عصر ایران

طبق یکی از بندهای اساسنامه سازمان شانگهای، هیچ یک از اعضای این سازمان نباید تحت تحریم شورای امنیت سازمان ملل باشند. بر همین اساس اعضای این سازمان نباید کاری کنند که پرونده آنها به شورای امنیت سازمان ملل برود و در خطر تحریم قرار بگیرند.

وب‌گاه ورزش سه

مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر آرژانتین در هفته سوم لیگ ملت‌ها 2023 را از آن خود کرد.