سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

نرمش و قهرمانی

نرمش و قهرمانی

وب‌گاه مشرق نیوز

استقلال فصل قبل قراردادهای عجیب و غریبی با بازیکنان خود منعقد کرد. از بندهای بی سابقه در آنها گرفته تا ارقامی که یک شبه چند برابر شدند!

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه نوآوری، خلاقیت و البته حوصله در طراحی فضای سبز را مشاهده می کنید...

وب‌گاه فرارو

الهه منصوریان قهرمان ووشوی ایران با انتشار فیلمی از لحظه ورودش به رینگ مسابقات چین، از پوشش متفاوت اش رونمایی کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

گربه ها از جذاب ترین موجودات روی کره زمین هستند. رفتار خاص خود را دارند و با واکنش های بسیار سریع موجب شگفتی ما می شوند...

وب‌گاه ورزش سه

مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، مطمئن است که آندره آ پیرلو می تواند سمپدوریا را خیلی زود به سری آ برگرداند.

وب‌گاه عصر ایران

بی شک کشور سوئیس یکی از بهترین لوکیشن های جهان برای عکاسی است...

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - نفرات راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های اسکواش دختران قهرمانی کشور در 2 رده سنی زیر 17 و کمتر از 19 سال، از صبح امروز یکشنبه رقابت خود را در 2 کورت خانه اسکواش گرگان آغاز کردند.

وب‌گاه فرارو

دندان درد برای خیلی از مردم کماکان یک کابوس تلقی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در جریان مسابقات پرس سینه قهرمانی جهان که چندی پیش در آفریقای جنوبی برگزار شد امیررضا مس فروش ورزشکار ایرانی بعد از کسب مدال برنز مسابقات روی سکو اقدام به دست دادن با نفر اول کرد که این اقدام او با بی‌تفاوتی ورزشکار اوکراینی همراه شد.

وب‌گاه عصر ایران

در شش ماه گذشته 4500 درخواست صدور ویزای کار از طرف ایرانی به دولت قطر ارسال شده که از این تعداد 500 روادید کار صادر شده است و چون ساز و کارهای بین دولتی در این خصوص تدوین نشده درصدد هستیم که این ساز و کار را به وجود بیاوریم تا جریان ورود و خروج نیروی کار ماهر به کشور قطر در چارچوب مشخص دنبال شود.

وب‌گاه عصر ایران

آلمان در مورد چشم‌انداز ارائه پیشنهاد عضویت فوری ناتو به اوکراین مخالف است... این کشور خواهان یک فرآیند و زمان برای ایجاد تضمین‌هایی است که اساسا عضویت را مسدود کند.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان با انتقاد از کشتی‌گیرانی که روز مسابقه تیم را ترک کرده‌اند گفت این برخوردها علاوه بر پایین آوردن شانس تیم‌داری گل‌گهر در لیگ برتر، حتی ممکن است منجر به جمع کردن آکادمی ما شود.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا، 5 سال دیگر در تیم سان آنتونیو اسپرز ماندنی شد.

وب‌گاه ورزش سه

کارلوس آلکاراس ستاره 20 ساله تنیس جهان با کسب سومین برد خود راهی دور یک هشتم نهایی رقابت های ویمبلدون شد.

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه الهلال عربستان پرونده انتقال طارمی را بست چرا که همسر این بازیکن ایرانی به او فشار آورد تا پیشنهاد الهلال را رد کند و هم‌چنان به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

وب‌گاه ورزش سه

رییس انجمن پاراتنیس‌روی‌میز گفت: با توجه به فعالیت بیش از 600 ورزشکار پاراتنیس در 22 کلاس ایستاده و نشسته در بخش زنان و مردان، اختصاص تنها 4 سهمیه به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین واقعا کم است و انتظار داریم تعداد سهمیه‌ها افزایش پیدا کند.