شنبه 15 اردیبهشت 1403

نزاع گفتمانی ایران و رژیم صهیونیستی درگیری ان‌ها را به نقطه فعلی محدود نخواهد کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نزاع گفتمانی ایران و رژیم صهیونیستی درگیری ان‌ها را به نقطه فعلی محدود نخواهد کرد

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی - بعد از عملیات وعده صادق ما شاهد عملیات روانی بودیم که رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات وعده صادق به راه انداخته بودند و این جنگ روانی همچنان ادامه دارد. به گونه‌ای که این روز‌ها در هر محفلی سوالی که به گوش میرسد این است که آیا رژیم صهیونیستی پاسخی بر پاسخ ایران خواهد داد یا خیر. مهدی شکیبایی، کارشناس فلسطین، در این باره در گفتگویی با خبرنگار...

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی - بعد از عملیات وعده صادق ما شاهد عملیات روانی بودیم که رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات وعده صادق به راه انداخته بودند و این جنگ روانی همچنان ادامه دارد. به گونه‌ای که این روز‌ها در هر محفلی سوالی که به گوش میرسد این است که آیا رژیم صهیونیستی پاسخی بر پاسخ ایران خواهد داد یا خیر.

مهدی شکیبایی، کارشناس فلسطین، در این باره در گفتگویی با خبرنگار دانشجو گفت: ما با آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه گفتمانی و دیگر حوزه‌ها در نزاع هستیم. این‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مدام کارشکنی کرده اند. از اتفاقی که در طبس افتاد تا ترور دانشمندان هسته‌ای و مستشاران ما در سوریه و تا مشکلاتی که در قضیه‌ی هسته‌ای ایران در محافل بین المللی و بحث تحریم‌ها پیش آوردند؛ و افزود: پس اینطور نیست که فکر کنیم اگر پاسخ رژیم را دادیم او به کلی کنار بنشیند، البته ممکن است مقطعی کنار بنشیند از این جهت که الان در شرایطی نیست که بخواهد به آنچه رسانه هایشان اعلام می‌دارد جامه عمل بپوشاند.

این کارشناس اظهار داشت: درگیری ایران و رژیم صهیونیستی به اینجا ختم نخواهد شد و تا آزادی قدس شریف، پیروزی مردم فلسطین و رهایی قدس شریف و ظهور، ولی عصر ادامه دارد؛ بنابراین این دو مسئله را باید جدای از یکدیگر دانست. اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ایران در سوریه لبنان یا درون خاک ایران یا هر نقطه دنیا انجام دهد؛ این به معنای تلافی رژیم در پاسخ به عملیات غرور آفرین وعده صادق نباید محسوب شود چرا که ما یک سیر درگیری 45 ساله با رژیم صهیونیسیت و آمریکا را داشته ایم و این سیر ادامه دارد. مهم این است که کشور ما هر زمانی آماده هرگونه اقدام از جانب دشمنان خود باشد.