سه‌شنبه 24 مهر 1403

نصب تابلوی روز شمار منجر به اطلاع عموم از اتمام و تحویل پروژه مجتمع البرز لشگرک می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
نصب تابلوی روز شمار منجر به اطلاع عموم از اتمام و تحویل پروژه مجتمع البرز لشگرک می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران، جلسه هیئت مدیره این شرکت با حضور نصراله آبادیان، رئیس هیئت مدیره، وحیدرضا انارکی محمدی، نایب رئیس و مرتضی مرادی، یحیی صادقی جهانی، مهدی جنتی از اعضای هیئت مدیره و سایر معاونان و مدیران این شرکت صبح امروز در مجتمع البرز لشگرک برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی مسایل و...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران، جلسه هیئت مدیره این شرکت با حضور نصراله آبادیان، رئیس هیئت مدیره، وحیدرضا انارکی محمدی، نایب رئیس و مرتضی مرادی، یحیی صادقی جهانی، مهدی جنتی از اعضای هیئت مدیره و سایر معاونان و مدیران این شرکت صبح امروز در مجتمع البرز لشگرک برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی مسایل و مشکلات پیرامون این پروژه مطرح شد: باید به سمتی پیش برویم که بتوانیم با مرتفع کردن مشکلات موجود، هرچه سریعتر این پروژه تعیین تکلیف شده و شاهد اتفاقات خوبی در این مجموعه باشیم.

اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران همچنین تاکید کردند: تلاش ما کمک به اتمام پروژه است تا هرچه سریعتر دغدغه‌های مالکان و خریداران و دست اندرکاران برطرف شود.

اعضای هیئت مدیره شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مسایل و مشکلات این مجموعه با تفاهم، تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مختلف و مدیریت شهری قابل حل و فصل است، تصریح کردند: امیدواریم طی چند ماه آینده عملیات اجرایی بخش تجاری مجتمع تجاری البرز لشکرگ به اتمام رسیده و عملیات اجرایی سایر بخش‌ها از جمله فرهنگی و ورزشی نیز آغاز شود.

نصراله آبادیان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید برای وعده‌ها، روز شمار تعیین شود تا پیگیری و در موعد محقق شوند، تاکید کرد: نصب تابلو‌های روزشمار در پروژه‌های عمرانی، اقدام بسیار ارزشمندی است به طور قطع می‌توان گفت با تصب این تابلو در مجموعه البرز لشگرک، جرقه‌های اعتمادسازی زده شده و جا دارد از شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی به خاطر زمان سنجی، نکته سنجی و توجه به مطالبات شهروندان قدردانی کرد.

وحید رضا انارکی محمدی، مدیر عامل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران نیز اعتمادسازی را شاخصه مهم مدیریت شهری برشمرد و با اشاره به اینکه نصب تابلو روزشمار در پروژه مجتمع البرز لشگرک جدیت مدیریت شهری در اتمام و تعیین تکلیف این پروژه را نشان می‌دهد، گفت: نصب تابلوی روزشمار در پروژه در راستای شفاف سازی و جلب اعتماد عمومی، صورت گرفته است.

گفتنی است مجتمع البرز لشگرک در 13 طبقه و به مساحت حدودی 71000 متر مربع طراحی و ساخته شده و شامل سه سالن سینما، کتابخانه و غرفه‌های فرهنگی، فضا‌های ورزشی مجموعه دارای سالن‌های چند منظوره شامل تنیس روی میز، اسکواش، بسکتبال، والیبال، تیراندازی، بولینگ و سالن ورزش‌های همگانی است.