یک‌شنبه 8 مهر 1403

نظارت جدی بر باشگاه‌های والیبال خوزستان در ایام کرونایی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نظارت جدی بر باشگاه‌های والیبال خوزستان در ایام کرونایی

اهواز - ایرنا - رییس هیات والیبال خوزستان از نظارت جدی بر فعالیت ورزشی باشگاه‌های والیبال در بازگشایی پس از تعطیلات کرونایی خبر داد.

سعید شاهرخی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در کشور و استان خوزستان و لزوم از سرگیری فعالیت های این رشته ورزشی موجب شد تا هیات والیبال خوزستان رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا را سرلوحه کار خود در بازگشایی مجموعه ها و باشگاه های ورزشی والیبال در سطح استان قرار دهد.

وی با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر فعالیت های ورزشی در سراسر کشور به ویژه وضعیت موجود در خوزستان افزود: شرایط پیش آمده در روزهای اخیر استان باعث شده تا لزوم توجه همگانی به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس هیات والیبال استان خوزستان در ادامه با اشاره به لزوم توجه جدی به سلامت ورزشکاران و نوآموزان این رشته ورزشی گفت: ورزشکاران در تمامی رشته های ورزشی سرمایه خانواده ها هستند که آنان را برای فراگیری مهارت و فنون این رشته به مربیان و متولیان باشگاه های ورزشی می سپارند پس لازم است امانت داران خوبی برای آنها باشیم و سلامتی و تندرستی ورزشکاران را در راس همه برنامه های خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی و استانی کرونا اظهار داشت: مسئولان باشگاهای والیبال در بازگشایی مجدد باشگاه ها، ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی در این اماکن هستند تا زمینه سلامت ورزشکاران و مربیان فراهم گردد در غیر این صورت با آنها برخورد جدی خواهد شد و از فعالیت باشگاه هایی که به این نکات توجه نکنند، جلوگیری خواهد شد.

شاهرخی با اشاره به لزوم ثبت نام باشگاه ها در سامانه وزارت بهداشت گفت: کلیه باشگاه‌های والیبال ملزم می باشند تا پس از ثبت‌نام در سامانه وزارت بهداشت نسبت به پر کردن فرم‌های مربوطه اقدام کنند. هیات والیبال خوزستان با هماهنگی هیات پزشکی ورزشی استان کار نظارت بر باشگاه‌ها را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.

وی با اشاره به از سر گیری فعالیت هیات والیبال استان و تدوین تقویم اجرایی این هیات در سال 99 گفت: هیات والیبال استان در سال های اخیر برنامه های مطلوبی را برگزار نموده و زمینه پیشرفت و ارتقاء این رشته ورزشی را در سطح استان فراهم کرده است. رییس هیات والیبال خوزستان گفت: با تعطیلی باشگاه های ورزشی معیشت افراد زیادی در ارتباط با این رشته ورزشی در سطح کشور و استان تحت تاثیر قرار گرفته است که امیدواریم با از سرگیری برنامه ها و فعالیت های والیبال این مشکلات به حداقل برسد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از هیات والیبال و باشگاه های والیبال افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان در سال های اخیر در کنار هیات والیبال بوده و در راستای رشد و پیشبرد اهداف و برنامه های این رشته ورزشی از هیچ کوششی دریغ نکرده و امیدواریم این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*