جمعه 28 اردیبهشت 1403

نفرات برتر کنکور

نفرات برتر کنکور

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر محمد علی زلفی گل ضمن بیان این مطلب در واکنش به خبر برنامه وزارت علوم برای یکسان سازی پوشش در بین کارکنان دانشگاه ها و دانشجویان کشور اظهار کرد: این خبر درست نیست و ما هیچ برنامه ای در یکسان سازی پوشش در محیط آموزش عالی نداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع دریافت ارقام نجومی از سوی مدارس موضوع جدید نیست و طبقاتی شدن آموزش طی چند سال اخیر ضربه خود را به آموزش کشور زده است، حالا دیگر برخی از این مدارس به ریال شهریه نمی‌گیرند و واحد پول‌شان دلار شده است.

وب‌گاه فرارو

حیدر زندیه، معلم و فعال صنفی می‌گوید: هرچند این کار از اساس اشتباه است، اما مدارس برای مدیریت هزینه‌هایشان مجبور هستند که به دلار شهریه بگیرند. هر سال اگر مدرسه استیجاری باشد حدود 40 درصد به هزینه اجاره آن اضافه می‌شود، هزینه‌های جاری از جمله تفریحات و سرگرمی دانش‌آموزان این مدارس و مواد خوراکی هم که مدام در حال افزایش است، پس از دید آن‌ها منطقی است که وقتی اقتصاد مملکت با نرخ دلار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره آخرین روند مذاکرات هسته‌ای کشورمان عنوان کرد: مذاکرات در جریان است.

خبرگزاری مهر

نظام آموزش عالی در سالی که گذشت چندین طرح و ایده جدید را برای اولین بار پایه گذاری کرد که برخی از آنها واکنشهای زیادی نیز به همراه داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک پاسارگاد در ادامه رسالت‌های ارزشی و اجتماعی خود در سال 1401 نیز با احداث مدارس، کتابخانه‌ها، حمایت از نخبگان، اهداء خون توسط پاسارگادیان و... بیش از پیش نسبت به ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود

وب‌گاه گسترش

بانک پاسارگاد در ادامه رسالت‌های ارزشی و اجتماعی خود در سال 1401 نیز با احداث مدارس، کتابخانه‌ها، حمایت از نخبگان، اهداء خون توسط پاسارگادیان و... بیش از پیش نسبت به ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود اهتمام ورزید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین دوره بورسیه نخبگان توسط آکادمی همراه اول با هدف جذب و پرورش نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور کشور آغاز به کار کرد.

خبرگزاری تسنیم

در برنامه "کانکت" معاونت علمی با 100 پایگاه داخلی به عنوان میزبان نخبگان خارج از کشور قرارداد دارد و در 5 سال گذشته نزدیک به 9700 نفر در این سامانه اپلای کردند؛ ایرانیان خارج از کشور می‌توانند با انجام پروژه‌های فناورانه از خدمت سربازی هم معاف شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زیرگروه‌ها حذف شده است چراکه داوطلبی برای کسب رشته مورد نظر در زیرگروه خاص تمرکز می‌کرد و احیاناً اگر درس را در آزمون خراب می‌کرد، در زیرگروه‌های دیگر شانسی نداشت و باعث می‌شد که فرصت‌ها را از دست دهد.

وب‌گاه گسترش

محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: زیرگروه‌ها حذف شده است چراکه داوطلبی برای کسب رشته مورد نظر در زیرگروه خاص تمرکز می‌کرد و احیاناً اگر درس را در آزمون خراب می‌کرد، در زیرگروه‌های دیگر شانسی نداشت و باعث می‌شد که فرصت‌ها را از دست دهد.

وب‌گاه عصر ایران

در جلسات گروه‌های آموزشی و دبیرخانه چند درس تحلیل امتحانات را انجام داده‌ایم از جمله درس فیزیک ریاضی و همه تأیید کردند که این مصوبه در راستای تربیت آموزش عمومی کشور و در راستای رسیدن به عدالت آموزشی است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: اینکه آزمون سراسری دو نوبت شده نه دومرحله‌ای؛ دو نوبته شده است و به هر دلیلی اگر داوطلب آزمون را خراب کند، این فرصت کمک می‌کند تا استرس دانش‌آموز پایین بیاید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد مخبر، معاون اول رئیسی اظهار کرد: امروز نفت را به خوبی می‌فروشیم و جابجایی پول به نحو مطلوب انجام و هزینه‌های جاری کشور بدون استقراض و روش‌هایی که منجر به تورم شود تأمین می‌شوند.

خبرگزاری دانا

معاون اول رییس‌جمهوری گفت: امروز نفت را به خوبی می‌فروشیم و جابجایی پول به نحو مطلوب انجام و هزینه‌های جاری کشور بدون استقراض و روش‌هایی که منجر به تورم شود تأمین می‌شوند.