دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نقض حقوق بشر

نقض حقوق بشر

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، روز دوشنبه (10 اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از مکتب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های جهان خواستار تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تاکنون تصاویر بازداشت‌ها و تجمعات دانشجویان دانشگاه‌های اموری در آتلانتا، جرج واشنگتن، اوهایو، کالج امرسون، آی آن پلستاین، تگزاس، کالیفرنیا، در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طرح وزارت خارجه آمریکا برای تحریم گردان اسرائیلی «نتسح یهودا» متوقف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آمریکا طرح خود برای تحریم گردان اسرائیلی «نتسح یهودا» را متوقف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستگیری‌ها در میان حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا فزایش یافت. این دستگیری‌ها حتی به چهره‌های دانشگاهی هم رسید و بحران دانشگاهی را در این کشور افزایش داد. درحالی‌که این تظاهرات به دانشگاه‌های سراسر آمریکا گسترش یافته است، منابع می‌گویند در طی یک هفته اعتراض، 500دانشجو بازداشت شده‌اند. به نوشته روزنامه واشنگتن‌پست، روز پنج‌شنبه مقامات در تلاش برای سرکوب ناآرامی‌ها با پاک‌سازی محوطه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه‌های آمریکا را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه هستند، محکوم کرد. در بیانیه جنبش انصار الله آمده است که سرکوب غیرموجه تظاهرکنندگان آمریکایی، نادرست بودن ادعا‌های دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیئتی از مصر برای انجام مذاکرات درباره تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل وارد تل‌آویو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از آن‌که اخباری از قصد آمریکا برای تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل نقض حقوق بشر فلسطینیان در کرانه باختری منتشر شد، هم‌اکنون یک شبکه آمریکایی از صرفنظر رئیس‌جمهور آمریکا از این تصمیم خبر داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از آن‌که اخباری از قصد آمریکا برای تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل نقض حقوق بشر فلسطینیان در کرانه باختری منتشر شد، هم‌اکنون یک شبکه آمریکایی از صرفنظر رئیس‌جمهور آمریکا از این تصمیم خبر داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت آمریکا از برنامه خود برای تحریم یگان از ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر در کرانه باختری شده، عقب نشینی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.