دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نقض حقوق بشر

نقض حقوق بشر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر سابق اسرائیل در واشنگتن اعلام کرد که تحریم‌های احتمالی آمریکا بر گردان «نتساح یهودا» ممکن است به تیپ «گولانی» نیز کشیده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه معاریو نوشت: اینکه آمریکا تبدیل شدن ایران به یک قدرت منطقه ای را به رسمیت شناخته است و در برابر عملیات این کشور به اسرائیل (سرزمین های اشغالی فلسطین) تسلیم شده است، انگیزه کشورهای عربی متحد واشنگتن را برای ادامه شرط بندی بر روی روابط خود با آمریکا و اسرائیل کاهش می دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع آگاه در کاخ الیزه در گفت و گو با مدیر دفتر شبکه المیادین در ژنو تاکید کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آرام کردن جبهه شمالی و درگیری‌ها با نیروهای ورزیده حزب الله دست به دامن پاریس شده است.

وب‌گاه عصر ایران

گردان نیتسح یهودا از داوطلبان مردی تشکیل شده که از یهودیان متعصب هستند و به گزارش وب‌سایت اکسیوس «اکثر اعضای آن جوانان تندرو و راست افراطی مذهبی هستند که جایی در دیگر یگان‌های ارتش اسرائیل پیدا نمی‌کنند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باراک رافید، خبرنگار سیاسی سایت واللا به نقل از سه منبع آمریکایی اعلام کرد: قرار است آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا طی روزهای آینده تحریم‌هایی را علیه گردان «نیتسح یهودا» به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری اعمال کند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسرائیل به خبر تحریم یک گردان از ارتش اسرائیل توسط آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر اسرائیل به خبر تحریم یک گردان از ارتش اسرائیل توسط آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقنتصادنیوز: خشونت یک گروه تندرو نظامی اسرائیلی ضد ساکنان فلسطینی کرانه باختری، صدای مقامات کاخ سفید را نیز در آورده، وضع تحریم علیه گردان افراطی «نتزا» به اختلافات میان تل آویو و واشنگتن دامن زده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خشونت یک گروه تندرو نظامی اسرائیلی ضد ساکنان فلسطینی کرانه باختری، صدای مقامات کاخ سفید را نیز در آورده، وضع تحریم علیه گردان افراطی «نتزا» به اختلافات میان تل آویو و واشنگتن دامن زده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه خبری اکسیوس به نقل از سه مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گفت: واشنگتن بزودی گردان" نتزا یهودا" وابسته به ارتش اسرائیل را به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری، تحریم می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری اکسیوس به نقل از سه مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گفت: واشنگتن بزودی گردان" نتزا یهودا" وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری، تحریم می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی، درباره پاسخ ایران به رژیم اسرائیل گفت: می‌توانستیم حیفا و تل‌آویو را مورد اصابت قرار دهیم، می‌توانستیم همه بنادر اقتصادی رژیم اسرائیل را هدف قرار بدهیم اما خط قرمز ما غیرنظامیان بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وبسایت آمریکایی پرو پابلیکا که به موارد سوء استفاده از قدرت در آمریکا می‌پردازد، نوشت که یک کمیته وابسته به وزارت خارجه آمریکا موسوم به «گروه بررسی لیهی» در گزارشی به «آنتونی بلینکن» به موارد نقض حقوق بشر از سوی نظامیان اسرائیلی پرداخته است. به نوشته این وبگاه، کمیته مذکور گزارش خود را در ماه دسامبر سال گذشته به آنتونی بلینکن ارائه داد، اما...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسپانیا از قصد کشورش برای برداشتن گامی در جهت به رسمیت شناختن کشور فلسطین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون نمایندگی آمریکا در سازمان ملل تهران را متهم به بی ثباتی در منطقه کرد.