دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نقض حقوق بشر

نقض حقوق بشر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با انتشار گزارش رسانه‌های آمریکایی مبنی بر تصمیم واشنگتن در راستای تحریم گردان «نتزاه یهودا» ارتش اسرائیل، مقامات اسرائیلی گفته‌اند با اعمال تحریم علیه هر واحد نظامی این رژیم مقابله خواهند کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا سالانه گزارشی را با موضوع بررسی حقوق بشر کشورها منتشر می‌کند که در سالهای گذشته همواره جمهوری اسلامی ایران را به «نقض حقوق بشر» متهم کرده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - وزارت امور خارجه آمریکا در تازه ترین گزارش سالانه خود موسوم به «حقوق بشر کشورها» با تکرار اتهامات پیش علیه جمهوری اسلامی ایران، این کشور را متهم به نقض حقوق بشر در سال 2023 میلادی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیلگر روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» نوشت: پس از گذشت 200 روز از جنگ علیه غزه، چاره‌ای جز صحبت کردن درباره شکست جدی در وضعیت امنیت داخلی اسرائیل نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر ضرورت تحریم بیشتر علیه شهرک نشینان صهیونیست تندرو تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تشدید حملات شهرک نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری را محکوم کرد. «جوزف بورل» روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اروپا باید بار دیگر اعمال تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی را که اقدام به خشونت می‌کنند، را مورد بررسی قرار دهد. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بین‌الملل و حقوق بشر وزارت دادگستری گفت: زباله‌گردی را نقض حقوق بشر می‌دانیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد که واشنگتن علاوه بر تحریم گردان نتزا یهودا، در حال بررسی تحریم و مجازات واحدهای نظامی دیگر اسرائیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته یک رسانه اسرائیلی، آمریکا در حال بررسی حریم و مجازات واحدهای نظامی دیگر اسرائیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه 13 رژیم صهیونیستی فاش کرد که نتانیاهو از برگزاری جلسه‌ای راهبردی که کابینه جنگ از قبل برای بررسی اهداف جنگ در غزه مقرر کرده بود، ممانعت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کابینه جنگ اسرائیل تحریم یک یگان ارتش اسرائیل توسط آمریکا را یک اشتباه خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای خبر دادند که نخست‌وزیر اسرائیل از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ جلوگیری کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کابینه جنگ اسرائیل تحریم یک یگان ارتش اسرائیل توسط آمریکا را یک اشتباه خواند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) تأکید کرد گردان «نتزا یهودا» که آمریکا قصد تحریم آن را دارد، بی دلیل فلسطینیان را به قتل می‌رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس حزب کار اسرائیل امروز تأکید کرد گردان «نتزا یهودا» که آمریکا قصد تحریم آن را دارد، بی دلیل فلسطینیان را به قتل می‌رساند.