دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

نقض حقوق بشر

نقض حقوق بشر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیوزیلند امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که نگرانی‌هایی را با دولت چین در مورد دخالت این کشور در یک هک سایبری پارلمان نیوزیلند در سال 2021 که توسط سرویس‌های اطلاعاتی این کشور فاش شد، مطرح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: گزارشگر سازمان ملل در امور خشونت علیه زنان و دختران از افزایش تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به زنان و دختران فلسطینی ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارشگر سازمان ملل در امور خشونت علیه زنان و دختران نسبت به افزایش تجاوز نظامیان اسرائیلی به زنان و دختران فلسطینی ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

پرونده حمید نوری در سوئد طی سال 1402 با تحولاتی از جمله برگزاری دادگاه تجدیدنظر، صدور رای نهایی و تایید آن از سوی دیوان عالی سوئد همراه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان تروریستی منافقین با فرقه‌گرایی شدید خود نه تنها نسبت به دیگران اقدامات ضدبشری انجام داد بلکه اعضای خود را نیز از طبیعی‌ترین شرایط زندگی محروم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کریستیا فریلند؛ چهره شناخته شده و نام آشنای کشور کاناداست، فردی که توانست با تصمیمات مهم و اساسی نقش مهمی در موفقیت امروز کانادا ایفا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران مطلبی در صفحه اجتماعی ایکس منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جامعه جهانی باید برای رهایی سازمان ملل متحد و شورای امنیت آن از گروگان آمریکا و رژیم صهیونیستی تدبیری عاجل بیندیشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«گرانت شاپس» وزیر دفاع بریتانیا مدعی است صادرات دفاعی این کشور به رژیم صهیونیستی «نسبتاً اندک» است و در سال 2022 بالغ بر 54 میلیون دلار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

العربیه انگلیسی مروری بر کشورهایی داشته که به‌رغم درخواست‌های فزاینده برای آتش‌بس، به ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی ادامه داده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین مظفر: وقوع ناآرامی‌های اجتماعی امروزه به بخشی از واقعیت زندگی روزمره جوامع در کل جهان تبدیل شده است. بر اساس گزارش برخی از موسسات پژوهشی بین سال‌های 2017 تا 2022 بیش از 400 اعتراض مردمی گسترده در بیش از 132 کشور روی داده است که 23 درصد این اعتراضات بیش از 3 ماه تداوم داشته اند. در این فرایند، اعتراضات مسالمت آمیز باید مورد حمایت قرار گیرند....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دیکتاتورهای محیط بین‌المللی نمی‌توانند خود را الگوی دموکراسی، رعایت حقوق بشر، حافظان و دلسوزان صلح و امنیت بین‌المللی بدانند و به دیگران درس بدهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: دیکتاتورهای محیط بین‌المللی نمی‌توانند خود را الگوی دموکراسی، رعایت حقوق بشر، حافظان و دلسوزان صلح و امنیت بین‌المللی بدانند و به دیگران درس بدهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: دیکتاتور‌های محیط بین‌المللی نمی‌توانند خود را الگوی دموکراسی، رعایت حقوق بشر و حافظان صلح و امنیت بین‌المللی بدانند و به دیگران درس بدهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور، بیانیه این کمیته برای بررسی ناآرامی‌های سال 1401 به شرح زیر است؛ 1. و قوع ناآرامی‌های اجتماعی امروزه به بخشی از واقعیت زندگی روزمره جوامع در کل جهان تبدیل شده است. بر اساس گزارش برخی از مؤسسات پژوهشی بین سال‌های 2017 تا 2022 بیش از 400 اعتراض مردمی گسترده در بیش از 132 کشور روی داده است که 23 درصد این اعتراضات...

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال گذشته بیانیه‌ای صادر کرد.