شنبه 8 اردیبهشت 1403

نماز جمعه امروز در استان اردبیل برگزار نمی‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماز جمعه امروز در استان اردبیل برگزار نمی‌شود

اردبیل - ایرنا - دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل اعلام کرد که به خاطر وضعیت قرمز و نارنجی کرونا، امروز آیین نماز جمعه در هیچ منطقه‌ای از استان اقامه نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، این دفتر در اطلاعیه خود افزود: با نظر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا و تایید نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل به دلیل وضعیت بحرانی وخطرناک شیوع کرونا در استان اردبیل و با هدف حفظ سلامتی مردم مومن استان، مراسم نماز جمعه در هیچ نقطه ای از استان برگزار نخواهدشد.

استان اردبیل هم‌اینک در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس گزارش رسمی، شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار در وضعیت قرمز و شهرستان‌های گرمی، خلخال، مشکین‌شهر، نمین، نیر، کوثر، سرعین و اصلاندوز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

هم‌اکنون 445 بیمار مبتلا به کووید.19 در مراکز درمانی این استان در حال مداوا هستند که 83 نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار دارند.

براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، وضعیت قرمز شیوع کرونا در این استان ادامه دارد و بر اساس آخرین آمار، تاکنون یک‌هزار و 151 نفر در این استان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

*س_برچسب‌ها_س*