پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نمایشگاه شهر هوشمند ایران، پایش تحولات دیجیتالی شهری

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
نمایشگاه شهر هوشمند ایران، پایش تحولات دیجیتالی شهری

شهرهای سراسر جهان دست خوش دو تحول مهم هستند؛ اول اینکه در حال رشدند و دوم اینکه در راستای تکامل و رسیدن به شهر هوشمند قدم برمی دارند.

امروزه، اکثریت جمعیت جهان در مناطق شهری زندگی می کنند. شهرهایی که قادر به جمع آوری، تجزیه و تحلیل مقادیر بسیار زیادی از داده ها برای خودکار سازی فرآیندها به منظور بهبود کیفیت زندگی، خدمات و تصمیم گیری بهتر برای مدیران شهری هستند.

در همین راستا دبیرخانه دائمی نمایشگاه شهر هوشمند ایران با برگزاری دو دوره موفق طی سنوات گذشته، سومین نمایشگاه شهر هوشمند Smart City Expo 2022 از تاریخ 12 الی 14 تیر ماه سال 1401 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار)، همچنین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مجمع کلانشهرهای ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی، شهرداری ها، سازمان ها، اتحادیه ها، شرکت های بخش خصوصی، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در محل مصلای تهران با رویکردی نوین در ایجاد تعاملی سازنده و ایجاد همبستگی و هم افزایی ملی و بین المللی و در راستای تحقق "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین " برگزار می شود.

این نمایشگاه با محورهای تجهیزات، زیرساخت های اطلاعات و مخابرات، ساختمان های هوشمند، دولت هوشمند، انرژی، حمل و نقل هوشمند، محیط زیست هوشمند، سلامت، آموزش و ورزش، اقتصاد هوشمند، امنیت در شهرهای هوشمند بزرگترین گردهمایی شرکت های برتر هوشمندسازی کشور است که نقش بسیار مهمی در توانمندسازی شهرهای نوآور و تصمیم گیری بهتر مدیران شهری به منظور ارائه مطلوب خدمات نوین شهری دارد.

شرکت هایی که در نمایشگاه شهر هوشمند ارائه محصول و خدمات می نمایند تنها با مشارکت یکدیگر و همگام شدن با سایر شرکت کنندگان این عرصه می توانند قابلیت توانمندی های هوشمند سازی مورد نیاز کشور را تولید و عرضه کنند که می توانیم با این روند خالق فرصت های رشد اقتصادی چند جانبه فناوران شهری در تمامی صنایع باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه دائمی نمایشگاه به آدرس سایت www.smartcityxpo.com مراجعه و یا با شماره های 44و22893242-021 / 09916364416 تماس حاصل فرمائید.

کد خبر 1633279
نمایشگاه شهر هوشمند ایران، پایش تحولات دیجیتالی شهری 2