شنبه 1 اردیبهشت 1403

نمایشگاه مجازی کتاب اندونزی گشایش یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نمایشگاه مجازی کتاب اندونزی گشایش یافت

تهران - ایرنا - چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب اندونزی، ساعاتی پیش به صورت مجازی با حضور موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران افتتاح شد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی موسسه خانه و ادبیات ایران، نمایشگاه بین‌المللی کتاب اندونزی برای اولین بار به صورت مجازی و با ارائه امکاناتی نظیر فروش کتاب، خرید و فروش حق نشر، برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی افتتاح شد.

مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشور در این نمایشگاه که یک نمایشگاه ترکیبی است و علاوه بر نمایش کتاب، جنبه فروشگاهی نیز دارد حضور دارد و به معرفی کتاب‌های برگزیده جوایز ادبی از قبیل جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و جایزه جلال آل احمد می‌پردازد.

چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب اندونزی به صورت مجازی با حضور یک‌هزار و 600 ناشر اندونزیایی و کشورهایی مانند ایران، چین، مالزی، تایلند، هند، آلمان، ترکیه، انگلستان، آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه ناشران «آ سه آن» و با معرفی حدود 40 هزار عنوان کتاب جدید و با برگزاری وبینارهای تخصصی و آموزشی از 7 تا 16 مهرماه 1399(Sep 28 - 7 Oct 2020) برگزار خواهد شد.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه دوشنبه (7 مهرماه) از ساعت 10 الی 11:30 به وقت جاکارتا و به - صورت مجازی برگزار شد.

نمایشگاه کتاب اندونزی هرساله از سوی وزارت فرهنگ و با همکاری اتحادیه ناشران این کشور برگزاری می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*