شنبه 14 مهر 1403

نماینده مجلس: موشک‌های فوق پیشرفته ایران آماده شلیک است

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
نماینده مجلس: موشک‌های فوق پیشرفته ایران آماده شلیک است

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به سران رژیم صهیونیستی، گفت: جمهوری اسلامی ایران هرگونه تعدی به تمامیت ارضی خود را با موشک‌های فوق پیشرفته پاسخ خواهد داد.

به گزارش هم‌میهن، زینب قیصری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره عملیات سپاه و نیروهای مسلح علیه دشمن صهیونیستی، اظهار کرد: سران جنایتکار رژیم صهیونیستی تصور می‌کردند جمهوری اسلامی ایران همچون برخی از مقامات سازشکار منطقه، سیاست سکوت در برابر جنایات را در پیش خواهد گرفت، اما تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد ملت قهرمان ایران هرگز زیر بار زور نمی‌روند و هرگونه تهدیدی را به شدت پاسخ می‌دهند.

وی ضمن توخالی خواندن ادعاهای اخیر مقامات صهیونیست درباره حمله به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران، گفت: اگر جنایتکاران صهیونیست به ویژه نخست‌وزیر قاتل آن‌ها دست به اقدام احمقانه‌ای علیه ایران اسلامی بزنند، بدون شک ظرف 24 ساعت برای همیشه از روی کره خاکی محو خواهند شد.

عضو فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس با وجود بسیاری از کمبودها، حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بعثی و حامیان آن نیفتاد؛ قطعاً امروز نیز ایران اسلامی از گزند رژیم کودک‌کش اسرائیل و حامیان آمریکایی آن‌ها مصون خواهد ماند.

قیصری ضمن تقدیر از همدلی به وجود آمده پس از عملیات غرورآفرین وعده صادق 2، بیان کرد: شور و شوق جمعی پس از عملیات موفقیت‌آمیز سپاه قهرمان و همچنین موج حمایت از نیروهای مسلح در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که علی‌رغم وجود برخی از اختلاف نظرها در کشور، همه مردم ایران و گروه‌های مرجع حول محور ولایت، اسلام و پرچم ایران متحد هستند و روز به روز این حس همدلی و همراهی در حال تقویت است.

رئیس فراکسیون انرژی و منابع معدنی مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: تمامی موشک‌های فوق پیشرفته جمهوری اسلامی آماده شلیک است و هرگونه حماقتی از سوی صهیونیست‌ها، پایان این رژیم منحوس را رقم خواهد زد.

از میان اخبار

جنگ ایران و اسرائیل؛ متحدان منطقه‌ای تهران کجای کار هستند؟

انتشار اخبار جعلی در شرایط بحرانی

پیامد‌های ناگوار نظام چندنرخی ارز و تاراج منابع ارزی کشور

چرا موشک‌های ایران شلیک شدند؟ / چه خواهد شد؟ / چه باید بکنیم؟