شنبه 29 اردیبهشت 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (چهارشنبه) از هدف قرار دادن یک ناوشکن آمریکایی و یک کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور امور اهل سنت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تأکید کرد: در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیون تشیع و اهل سنت همواره منادی وحدت و اتحاد بودند و در این مسیر تلاش بسیاری کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه تاکید کرد که کشورش همه تلاش خود را برای پاسخگویی مسئولین قتل عام در نوار غزه به کار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک هیئت ارشد از حماس امروز در دیدار با دبیر کل حزب‌الله آخرین تحولات عرصه کل فلسطین و غزه را مورد بررسی قرار داده و بر وحدت موضع و ادامه تلاش‌ها جهت رسیدن به اهداف نبرد طوفان الاقصی و پیروزی در این نبرد تاکید کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های لبنانی امروز از دیدار هیئت ارشدی از جنبش حماس به ریاست دکتر «خلیل الحیه» با سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امضای قرارداد با مقاومت و بازگرداندن اسرا را مهمتر از عملیات نظامی در رفح دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حملات شدید علیه ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشته و زخمی کردن تعدادی از نظامیان صهیونیست خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه عرب زبان رای‌الیوم به سوزاندن کامیون‌های اردنی حامل کمک برای مردم غزه و از بین بردن محموله های آن پرداخت و نوشت این اقدام به شدت مقامات اردنی را به خشم آورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی شلیک سه موشک به شمال منطقه غلاف غزه را تایید کردند. شبکه خبری الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در این مناطق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتتصادنیوز: یکی از مقامات ارشد جنش حماس در سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی مانع از دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا می‌شود و به همین دلیل امکان آزادی اسرای صهیونیست بدون دستیابی به توافق وجود نخواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته برخی مسئولان آمریکا و رژیم صهیونیستی مشاور امنیت ملی کاخ سفید قصد دارد طی چند روز آینده برای بررسی مسایل مهم منطقه و در راس آنها عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با عربستان و نیز جنگ علیه غزه، سفری به عربستان و اراضی اشغالی داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیأت مدیره انجمن علمی حقوق عمومی اسلامی ایران افکار عمومی را عامل مهمی در دفاع از مردم مظلوم غزه دانست و گفت: نباید بگذاریم خیزشی که اتفاق افتاده و این تحولی که در افکار عمومی رخ داده خاموش شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» از نگرانی سران رژیم صهیونیستی درباره صدور حکم توقف حمله به شهر رفح در دیوان بین المللی دادگستری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای دفاع آمریکا و مصر در جریان تماس تلفنی با یکدیگر به بررسی چالش‌های منطقه‌ای و همکاری امنیتی میان دو کشور پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با طولانی شدن جنگ در نوار غزه و قدرت رزمندگان فلسطینی در نبرد با دشمن صهیونیستی بعد از گذشت هفت ماه انتقادات سیاسی در محافل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه عملکرد تل آویو افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنتاگون اعلام کرد لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا با محمد زکی، همتای مصری خود تماس تلفنی برقرار کرد و براساس گزارش روسیا الیوم، وزیر دفاع آمریکا درجریان این تماس بر پایبندی کشورش به امنیت مصر در مقابله با تهدیدات منطقه‌ای تاکید کرد.