شنبه 29 اردیبهشت 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید با اعلام حمایت واشنگتن از اسرائیل مدعی شد: عملیات نظامی بزرگی از سوی اسرائیل در رفح ندیده ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از منابع امنیتی گزارش داد که شهرک نشینان به 2 کامیون فلسطینی در نزدیکی قدس حمله کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از اظهارات وزیر جنگ اسرائیل مبنی بر مخالفت وی با حکومت نظامی این رژیم در نوار غزه، وزرای تندرو کابینه رژیم اشغالگر خواستار برکناری وی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل در پاسخ به اظهارات جدید وزیر جنگ این رژیم اعلام کرد که حاضر نیست کنترل نوار غزه را به تشکیلات خودگردان بدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر حماس درباره نقش آمریکا در پشت پرده اظهارات لفظی توقف جنگ در غزه گفت: موضع آمریکا همچنان ادامه جانبداری و حمایت سیاسی از دشمن و پوشش نسل‌کشی در غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسماعیل هنیه بیان کرد: ارتش شکست‌ناپذیر دشمن در غزه شکست خورد و زیر ضربات مقاومت فرو پاشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: دلیرمردان مقاومت ثابت کردند که زوال و نابودی رژیم اشغالگر حتمی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گالانت گفت: از نخست‌وزیر می‌خواهم که اعلام کند اسرائیل از نظر غیرنظامی بر نوار غزه مسلط نخواهد شد و جایگزینی برای حماس پیدا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گالانت بیان کرد: تلاش‌های من برای به جریان انداختن بحث پیرامون اداره غزه پس از جنگ با پاسخی از سوی کابینه نتانیاهو روبرو نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به اظهارات «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم که خواستار پیدا کردن جایگزین برای حماس در نوار غزه شده بود، گفت که حاضر نیست «فتحستان» (حکومت فتح) را جایگزین «حماسستان» (حکومت حماس) کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که عملیات زمینی در رفح نیز طی چند هفته آینده آغاز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: بنیامین نتانیاهو می‌توانست نصف شکست را بپذیرد اما با حماقت خود مجبور خواهد شد شکست کامل را قبول کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

المشاط از نیروهای مسلح اعم از دریایی، موشکی و پهپادی به دلیل حمایت از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقصادنیوز: جو بایدن و دولت او به همدستی در ایجاد قحطی در غزه با عدم اقدام کافی با وجود هشدارهای مکرر کارشناسان و آژانس‌های امدادی متهم هستند.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به اظهارات «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم که خواستار پیدا کردن جایگزین برای حماس در نوار غزه شده بود، گفت که حاضر نیست «فتحستان» (حکومت فتح) را جایگزین «حماسستان» (حکومت حماس) کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیأت رژیم صهیونیستی در پی تنش ایجاد شده میان مصر و رژیم صهیونیستی بر سر بسته ماندن گذرگاه رفح به قاهره رفتند.