چهارشنبه 6 تیر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در میانه تلاش‌های آمریکا برای جلوگیری از جنگ، اسرائیل و لبنان منازعه را تشدید می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ در روز عید قربان، یکی از مهم‌ترین اعیاد اسلامی، رژیم صهیونیستی اقدام به دستگیری 90 فلسطینی در کرانه باختری کرد. این اقدام در حالی صورت گرفت که جشن عید قربان معمولاً زمانی برای صلح و شادی بین مسلمانان است. بر اساس گزارش باشگاه اسیران فلسطینی، رژیم اشغالگر قدس در ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه و کرانه باختری، اقدام به قلع و قمع و دستگیری گسترده نمازگزاران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در سایه تاکید و پافشاری حزب الله لبنان بر وحدت میادین و تداوم حمایت از نوار غزه، «عاموس هوکشتاین» فرستاده آمریکا دست خالی از لبنان به تل آویو بازگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده قاهره بر موضع مصر تاکید کرد مبنی بر اینکه پایان جنگ در غزه منجر به ممانعت از گسترش دامنه جنگ در منطقه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع یمنی از حملات جدید آمریکا و انگلیس به استان «ریمه» در یمن خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملل اعلام کرد، حملات رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر 39 میلیون تُن آوار بر جای گذاشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور، هشتم آبان‌ماه، با عنوان «روز محیط‌بان» برای درج در تقویم اصناف، حرفه‌ها و مشاغل کشور به تصویب رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم اسرائیل بامداد امروز چهارشنبه بار دیگر چادرهای آوارگان فلسطینی در جنوب نوار غزه را بمباران کرد که بر اثر آن شماری شهید و تعداد زیادی نیز زخمی شدند. مهمترین تحولات روز 257 عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید: ************************************************** حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به سوریه / دستکم یک نفر به شهادت رسید وزارت دفاع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنی سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت در پیامی تاکید کرد: واشنگتن باید از نفوذ خود برای پایان دادن به جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه غزه استفاده کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابعی به الجزیره اعلام کردند محمد بن عبدالرحمان آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر روز سه شنبه با مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در دوحه دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به اینکه کشورش از ابتدای تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بزرگ‌ترین تأمین‌کننده سلاح و تجهیزات نظامی برای این رژیم بوده است، ادعا کرد: ارسال بمب‌های 2 هزار پوندی به (رژیم) اسرائیل را متوقف کرده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری در وزارت خارجه ایالات متحده، با اعلام توقف دائم ارسال بمب‌های سنگین به رژیم صهیونیستی، گفت: به دلیل نگرانی ما در مورد استفاده از این بمب‌ها از سوی تل‌آویو در مناطق پرجمعیتی مثل رفح، این موضوع همچنان تحت بررسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امنیت تجارت دریایی انگلیس سه‌شنبه شب از غرق شدن یک کشتی تجاری در دریای سرخ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان امنیت تجارت دریایی انگلیس از غرق کشتی توتور که 12 ژوئن (23 خرداد) در 66 مایلی بندر الحدیده هدف قرار گرفته بود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنی سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت در پیامی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: واشنگتن باید از هرگونه کمک نظامی تهاجمی به (رژیم) اسرائیل خودداری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری فرانسه به نقل از دیپلمات‌های عربی از درگذشت 323 حاجی مصری در طول مراسم حج به دلیل گرمای شدید خبر داد.