چهارشنبه 6 تیر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انصارالله یمن حمله به کشتی یونانی «تیوتر» و غرق شدن این کشتی تجاری یونانی در دریای سرخ را تایید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق نتایج یک نظرسنجی، 88 درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی معتقدند که اهداف جنگ در غزه به طور کامل محقق نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد که طبق نتایج نظرسنجی‌ها، 88 درصد ساکنان سرزمین‌های اشغالی اعتقاد دارند که اهداف جنگ در غزه به طور کامل محقق نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک پایگاه خبری آمریکایی دیدار هماهنگ کننده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور زیرساخت های جهانی و امنیت انرژی و نتانیاهو را افتضاح خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری آکسیوس، دیدار نماینده ویژه بایدن و نتانیاهو را افتضاح دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از حمله موشکی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ائتلاف آمریکایی - انگلیسی بار دیگر مناطقی از یمن را هدف قرار داد. ائتلاف آمریکایی - انگلیسی بار دیگر مناطقی از یمن را هدف قرار داد. به گزارش عرشه آنلاین، سایت خبری المسیره وابسته به جنبش انصارالله یمن امروز چهارشنبه گزارش کرد ارتش آمریکا و انگلیس طی سه حمله منطقه «الطائف» در شهرستان «الدریهمی» یمن را هدف قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با گذشت حدود 9 ماه از جنگ علیه نوار غزه اذعان کرد که این رژیم در چندین جبهه درگیر جنگ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه آمریکایی فارن پالسی در گزارش خود آورد: حزب‌الله بسیار قوی‌تر از حماس است و از نظر تسلیحاتی قدرتمند به‌نظر می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور برجسته و مستقل آمریکایی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و ادامه حملات مرگبار علیه فلسطینیان خواستار توقف کمک‌های واشنگتن به تل‌آویو شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور برجسته و مستقل آمریکایی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و ادامه حملات مرگبار علیه فلسطینیان خواستار توقف کمک‌های واشنگتن به تل‌آویو شد و تاکید کرد ایالات متحده باید از ابزارهای خود برای پایان دادن به این جنگ و کمک به مردم غزه استفاده کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم را مورد هجمه قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم را مورد هجمه قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که ایران خود را برای انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام آماده می کند، گمانه زنی ها در باب سیاست خارجی تازه کشورمان افزایش یافته و در این میان روابط تهران با واشنگتن در کانون توجه ها قرار دارد.