چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

یک منبع ارشد مقاومت فلسطین با اشاره به انسجام و وحدت بی‌نظیر گروه‌های مقاومت در میدان نبرد و عرصه سیاسی مقابل دشمن، از پیام مهم گردان‌های القسام برای مذاکره‌کنندگان فلسطینی خبر داده و اعلام کرد مقاومت غافلگیری‌های غیرقابل تصوری برای دشمن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که صهیونیست‌ها از هرج و مرج و وضعیت آشفته جبهه شمالی فلسطین اشغالی در سایه عملیات‌های فزاینده حزب‌الله و ناتوانی اسرائیل در مقابله با آن به شدت شاکی هستند، نتانیاهو اقدام به تکرار ادعاهای خود درباره عملیات در شمال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که محافل صهیونیستی به قدرت برتر حزب الله در جبهه نبرد در شمال فلسطین اشغالی اذعان دارند، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در لفاظی جدید خود، لبنان را به انجام "عملیاتی قوی" تهدید کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل با محکوم کردن جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و کشتار بیش از 520 فلسطینی در این منطقه از زمان جنگ غزه، خواستار پایان دادن به مصونیت اشغالگران از مجازات شده و بر لزوم محاکمه عاملان این جنایات تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای مقاومت فلسطین با یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطقی از کرانه باختری مقابله کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که صهیونیست‌ها هم‌زمان با جنگ وحشیانه علیه نوار غزه به حملات خود به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه می‌دهند، صبح امروز گردان جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: رزمندگان ما در چهارچوب نبرد طوفان الاقصی با نیرو‌های اشغالگر در میدان الاحمدین درگیر شده و با آن‌ها مقابله کردند. گردان جنین تاکید کرد: در خلال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پی مانور‌های جدیدی که آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره توافق آتش بس در نوار غزه به راه انداخته‌اند، «غازی حمد» از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین طی سخنانی اعلام کرد توپ اکنون در زمین اسرائیل است نه حماس و هیچ پیشنهاد جدیدی به حماس ارائه نشده تا این جنبش به آن پاسخ مثبت یا منفی بدهد. غازی حمد در گفتگو با المیادین اظهار داشت: ما با دید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، 243 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که می‌رود به بزرگترین شکست تاریخ رژیم اشغالگر در طول حیات خود بینجامد؛ رژیمی که روزگاری ائتلاف کشورهای عربی را در 6 روز شکست می‌داد، اکنون به‌دنبال راهی برای خروج از باتلاق غزه می‌گردد و در این راستا جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا با ارائه طرحی برای توقف جنگ به یاری رژیم اسرائیل آمده است. از سوی دیگر همزمان با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روز گذشته «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو ارتش این رژیم اعلام کرد که فردا (امروز) چهارشنبه اقدام به برگزاری راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی پرچم» در شهر قدس خواهد کرد و به مسجد الاقصی یورش می‌برد. العربی الجدید در این زمینه گزارش داد که ایتمار بن گویر گفته است: باید به آن‌ها (فلسطینی‌ها) ضربه بزنیم. در همه این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دویست و چهل و سومین روز چنگ، رسانه‌های رژیم صهیونیستی عصر سه‌شنبه از آغاز عملیات نظامی ارتش اشغالگر در اردوگاه آوارگان البریج در مرکز نوار غزه خبر دادند. این در حالی است که تانک‌های صهیونیست‌ها برای اولین بار وارد مرکز شهر رفح در جنوب شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که لشکر 98 ارتش اشغالگر حمله به اردوگاه البریج را آغاز کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از تحلیلگران صهیونیست خطرناکترین نبرد ارتش رژیم صهیونیستی را به جان هم افتادن کنونی ژنرال‌های این رژیم با یکدیگر دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که کابینه جنگ این رژیم تصمیم گرفته است تا از آمریکا تضمین بگیرد که جنگ غزه حتی پس از اجرایی شدن توافق تبادل اسرا، ادامه پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه بامداد امروز (چهارشنبه) نسبت به تصویب طرح تحریم دادگاه بین‌المللی کیفری از سوی نمایندگان کنگره آمریکا واکنش نشان داد و پیامی در کانال تلگرامی خود، نوشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه بامداد امروز (چهارشنبه) در پیامی در کانال تلگرامی خود، نوشت: مجلس نمایندگان آمریکا لایحه تحریم دیوان بین المللی کیفری را به دلیل اقدامات این دادگاه علیه ایالات متحده و متحدانش تصویب کرد.