چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان طی صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: پایگاه الرمثا ارتش اسرائیل در منطقه اشغالی کفرشوبا به صورت دقیق توسط رزمندگان مقاومت با موشک هدف قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پایگاه الرمثا ارتش اسرائیل در منطقه اشغالی کفرشوبا به صورت دقیق توسط رزمندگان مقاومت با موشک هدف قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر دادستانی ضدتروریسم فرانسه اعلام کرد پلیس این کشور یک تبعه 26 ساله اوکراینی - روسی را به اتهام تروریسم بازداشت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرانسه یک تبعه اوکراینی - روسی را به اتهام تروریسم بازداشت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش یمن گفت نیروهای ما در دریای سرخ و دریای عرب سه عملیات انجام داده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارتش یمن چهارشنبه شب گفت که نیروهای ما در دریای سرخ و دریای عرب سه عملیات انجام داده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه مصر و سرپرست وزارت خارجه کشورمان درباره بهبود روابط دوجانبه و اوضاع نوار غزه با یکدیگر تلفنی گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه مصر و سرپرست وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره بهبود روابط دوجانبه و اوضاع نوار غزه با یکدیگر تلفنی گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان حملات موشکی و پهپادی جدیدی را علیه نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رساند.

وب‌گاه عصر ایران

«یواف گالانت» در هنگام گشت‌زنی با هواپیما بر فراز نوار غزه گفت: دود از همه جبهه‌های درگیری به چشم می خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی با بمباران گسترده منازل مردم در نوار غزه جنایت جدیدی مرتکب شد که طی آن ده‌ها نفر از مردم بیگناه شهید و زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از بازدید مخفیانه و کوتاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از شمال فلسطین اشغالی در پی حملات شدید حزب‌الله لبنان، یک مقام اسراییل اعتراف کرد که وی از ترس موشک‌های حزب‌الله به سرعت از این منطقه فرار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به یکی از سکوهای سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی و انهدام آن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت فلسطین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در نوار غزه هدف حمله موشکی قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت: کنار کشتار جمعی روزمره، از بین رفتن تقریباً همه مراکز بیمارستانی، فقدان دارو و تجهیزات پزشکی، کمبود بسیار شدید مواد غذایی و سوخت و از کار افتادن ژنراتور‌های تولید برق در نوار غزه، اکنون بی‌آبی هم به دیگر مشکلات ساکنان غزه آن هم در گرمای شدید هوا اضافه شده است. وی افزود: بی تردید ملت مظلوم، اما مقاوم فلسطین...