چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

دو مقام آمریکایی قصد دارند در خصوص پاسخ جنبش حماس به طرح جو بایدن برای توقف جنگ در غزه با مقامات قطری در دوحه گفتگو کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق سه‌شنبه شب از حمله پهپادی به یک «هدف حیاتی» در سواحل اشغالی دریای مرده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق سه‌شنبه شب از حمله پهپادی به یک «هدف حیاتی» در سواحل اشغالی دریای مرده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در امریکا سازمانی با عنوان «نجات حیوانات کوچک کابل» وجود دارد، اما سازمانی برای حمایت از خانواده قربانیان موشکباران امریکا در افغانستان وجود ندارد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی تلاش وزارت خارجه آمریکا برای مقصر جلوه دادن جنبش حماس درباره عدم دستیابی به توافق درباره پیشنهاد جدید آتش‌بس، یکی از مقامات ارشد این جنبش اعلام کرد که توپ در زمین رژیم اشغالگر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی تلاش وزارت خارجه آمریکا برای مقصر جلوه دادن جنبش حماس درباره عدم دستیابی به توافق درباره پیشنهاد جدید آتش‌بس، یکی از مقامات ارشد این جنبش اعلام کرد که توپ در زمین رژیم اشغالگر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان اعلام کرد که با گلوله‌های توپخانه مقر فرماندهی لشکر لیمان رژیم صهیونیستی را در جلیل غربی هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان اعلام کرد که با گلوله‌های توپخانه مقر فرماندهی لشکر لیمان رژیم صهیونیستی را در جلیل غربی هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مسئولان آمریکایی گزارش داد که قرار است «ولیام برنز» مدیر سرویس جاسوسی آمریکا موسوم به «سیا» امروز وارد دوحه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه و کارشکنی رژیم صهیونیستی در این زمینه، وزارت خارجه آمریکا تلاش کرد تا جنبش حماس را در این زمینه مقصر جلوه دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه و کارشکنی رژیم صهیونیستی در این زمینه، وزارت خارجه آمریکا تلاش کرد تا جنبش حماس را در این زمینه مقصر جلوه دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس در کنفرانس مطبوعاتی خود در بیروت گفت: بعد از هفتم اکتبر نقض قوانین حقوق بشری توسط رژیم صهیونیستی به شدت افزایش پیدا کرده و تعداد اسرا و بازداشت شدگان به حدود 9500 فلسطینی رسیده که از این طریق به جهنم وارد شده‌اند و ده‌ها تن به شهادت رسیده‌اند. وی ادامه داد: از سال 1967 بیش از 16 هزار زن فلسطینی بازداشت شده‌اند که برخی از آن‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیران امور خارجه آمریکا و عربستان سعودی درباره پیشنهاد واشنگتن برای آتش بس در غزه گفتگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از ارائه طرح موسوم به صلح از سوی رئیس جمهور آمریکا در 11 خرداد ماه جاری، اکنون پیش نویس قطعنامه واشنگتن روی میز شورای امنیت قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از ارائه طرح موسوم به صلح از سوی رئیس جمهور آمریکا در 11 خرداد ماه جاری، اکنون پیش نویس قطعنامه واشنگتن روی میز شورای امنیت قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ئیس جمهور فرانسهخواستار مدیریت و اداره نوار غزه پس از جنگ توسط تشکیلات خودگردان فلسطین شد.