چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نفوذ گروهی از مبارزان مقاومت فلسطین از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. خبرنگار نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در همین رابطه اعلام کرد که حادثه امنیتی خطرناکی در نوار مرزی غزه رخ داده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که گروهی از «افراد مسلح»، نزدیک به 2 ساعت پیش موفق شده‌اند در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته کنست رژیم صهیونیستی پیش نویس قانونی را تصویب کرد که از گشایش نمایندگی‌های دیپلماتیک در قدس اشغالی که به فلسطینی‌ها خدمات می‌دهند جلوگیری می‌کند تا این رژیم بتواند توطئه‌های خود علیه قدس را به راحتی اجرا کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

یکی از مسئولان جنبش حماس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در همه جبهه‌ها گرفتار یک باتلاق استراتژیک شده تاکید کرد نتانیاهو به دنبال گسترش جنگ است، اما حماس هرگز از خواسته‌های اصلی خود عقب‌نشینی نمی‌کند و تسلیم فشار‌ها نمی‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رژیم صهیونیستی بار دیگر اردوگاه النصیرات را علاوه بر چند اردوگاه دیگر در غزه و کرانه باختری هدف حملات خود قرار داده و در پی این حمله ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده و یا مجروح شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه گفت جنگ اوکراین در عرض سه ماه تمام خواهد شد البته اگر آمریکا ارسال تسلیحات به کی‌یف را متوقف کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گالانت مدعی شد: ما در حال انجام عملیاتی هستیم که آن را به منظور نابودی دشمن ادامه می‌دهیم و هرگونه مذاکرات با حماس تنها زیر آتش انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد عبدالهادی گفت: مقاومت در کرانه باختری همراه با همه مردم فلسطین در برابر پروژه‌های اشغالگران ایستاده و با انجام عملیات‌های قهرمانانه با آنها مقابله می‌کند و نقشه‌های توطئه آمیز صهیونیست‌ها را شکست می‌دهد.

وب‌گاه الف

وزیر جنگ رژیم تروریست صهیونیستی گفت: هرگونه مذاکرات با جنبش حماس تنها زیر آتش انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» به نقل از یک مسوول آگاه از روند مذاکرات آتش بس در نوار غزه نوشت: نتانیاهو به نمایندگانی در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرده که آماده متوقف کردن جنگ در نوار غزه به مدت شش هفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه آمریکایی نوشت، قطر پاسخ اولیه و مثبتی را از حماس درباره پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا دریافت کرده و نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز آمادگی خود را برای متوقف کردن جنگ اعلام کرده است.

وب‌گاه الف

مروری دقیق بر نگاه کلان امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در مسئله فلسطین نشان می‌دهد به‌کاربردن «سمت درست تاریخ» و «عضوی از محور مقاومت» بودن، نه تعارفی رسانه‌ای که انتخاب واژگانی دقیق است.

وب‌گاه الف

روزنامه «هاآرتص» چاپ سرزمین های اشغالی بامداد پنجشنبه فاش کرد که مقامات اسرائیلی به این نتیجه رسیدند جنگ غزه باید تمام شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به نامه جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا درباره جنگ در اوکراین گفت: من به او پاسخ دادم که در صورت توقف تحویل سلاح از سوی «غرب جمعی» به اوکراین، درگیری می‌تواند در مدت دو یا سه ماه متوقف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به نامه جو بایدن درباره جنگ در اوکراین گفت: من به او پاسخ دادم که در صورت توقف تحویل سلاح از سوی «غرب جمعی» به اوکراین، درگیری می‌تواند در مدت دو یا سه ماه متوقف شود.