چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور در جریان تماس‌های تلفنی با طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به بررسی اوضاع غزه پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به تخریب 55 درصد از ساختمان‌های نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی این جنایات را در سایه انفعال کشورها و سازمان‌های بین‌المللی دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد. بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تا این لحظه، 36 هزار و 550 نفر به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به تخریب 55 درصد از ساختمان‌های نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی این جنایات را در سایه انفعال کشورها و سازمان‌های بین‌المللی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پادگان «رامیم» را هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پادگان «رامیم» را هدف قرار داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، جنگ غزه در حالی وارد دویست و چهل و دومین روز خود شده است که حملات ددمنشانه زمینی، هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به این باریکه همچنان ادامه دارد و امروز نیز مناطقی از غزه هدف قرار گرفت و بر اثر آن شماری دیگر از ساکنان این منطقه شهید و برخی دیگر زخمی شدند. کودکانی که در خواب شهید می‌شوند مرکز حقوق بشری اروپا - مدیترانه اعلام کرد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: ارتش اسرائیل امروز سه شنبه 2 جوان فلسطینی را در اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری رود اردن به شهادت رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل امروز سه شنبه 2 جوان فلسطینی را در اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری رود اردن به شهادت رساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نتیجه حملات شدید اسرائیل به نوار غزه از بامداد روز سه شنبه، دست کم 43 شهروند فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند. تارنمای فلسطین الیوم بامداد سه شنبه گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی ده‌ها ساختمان مسکونی را در مناطق مختلف غزه بمباران و با صد‌ها تن مواد منفجره و موشک که بدون هشدار قبلی پرتاب کردند، آن‌ها را به طور کامل تخریب کردند. این منبع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا امروز با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. آنها تایید کردند که آتش بس جامع و توافقنامه آزادی گروگان ها که اکنون روی میز است، یک نقشه راه مشخص برای پایان دادن به بحران در غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد: به محض اجرای توافق آتش‌بس میان اسرائیل و حماس، واشنگتن یک نهاد حکومتی متفاوت برای غزه را دنبال خواهد کرد که این مقام یا نهاد، حماس نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جونکوک وانگ، سفیر و نماینده دائم کره جنوبی در سازمان ملل که کشورش در ماه ژوئن ریاست دوره ای شورای امنیت را برعهده دارد، در جمع خبرنگاران گفت: پیش نویس قطعنامه پیشنهادی الجزایر در خصوص رفح ارائه شده و گفت و گو ها در این خصوص در جریان است اما گفت و گو ها در این زمینه ممکن است زمان بر باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جونکوک وانگ، سفیر و نماینده دائم کره جنوبی در سازمان ملل که کشورش در ماه ژوئن ریاست دوره‌ای شورای امنیت را برعهده دارد، در جمع خبرنگاران گفت: پیش نویس قطعنامه پیشنهادی الجزایر درخصوص رفح ارائه شده و گفت و گو ها در این خصوص در جریان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع آتش‌سوزی گسترده در شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه در شمال سرزمین‌های اشغالی فسلطین بر اثر حملات موشکی حزب‌الله لبنان خبر دادند که تاکنون در نتیجه شدت این آتش سوزی 6 تن از جمله 4 تن از گروه‌های آتش‌نشان زخمی شدند.