چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای درباره حمله نظامی شامگاه یکشنبه رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان در شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه را که به جان باختن ده‌ها غیرنظامی فلسطینی منجر شد، واکنش نشان داد. شبکه خبری المیادین بامداد چهارشنبه گزارش داد که وزارت خارجه عربستان سعودی در وکنش به حمله اخیر اشغالگران به چادر آوارگان در رفح بیانیه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فاجعه سوختن شماری از فلسطینی‌ها در پی حمله روز گذشته اسرائیل به رفح، واکنش اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان را به دنبال داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح واقع در نوار غزه گفت که واژه «غم انگیز» نمی تواند حمله مرگبار اسرائیل به رفح را توصیف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به حمله اسرائیل به رفح در غزه گفت: واژه «غم انگیز» نمی تواند حمله مرگبار اسرائیل به رفح را توصیف کند.

وب‌گاه تابناک

پیمان معادی و سحر دولتشاهی در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در رفح تصویر یکسانی را به اشتراک گذاشتند. از هفتم خردادماه که خبرهایی از بمباران اردوگاه فلسطینی‌ها در رفح منتشر و مشخص شد که شماری از مردم که بیشتر زنان و کودکان بودند، زنده، زنده در آتش سوخته‌اند، صفحه‌های شخصی برخی چهره‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی با واکنش یا بازنشر این اخبار به‌روز شدند. برخی از سینماگران از جمله پیمان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری فرانسه سه‌شنبه گفت که برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین آماده است اما این کار باید در «زمان مناسبی» انجام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور فرانسه گفت برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین آماده است اما این کار باید در «زمان مناسبی» انجام شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسام بدران، رئیس دفتر روابط ملی جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت‌وگو با این شبکه خبری اعلام کرد که ادعاهای بنیامین نتانیاهو درباره مذاکرات دروغ است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی در مراسم ختم مادر فقیدش با اشاره به جنایات اشغالگران در غزه، گفت: ما در برابر دشمنی هستیم که هیچ ارزش یا اخلاقیاتی را باور ندارد و از نازی‌ها هم بدتر است. جنایت رفح و تمامی حماقت‌هایی که دشمن مرتکب می‌شود، منجر به شکست، فروپاشی و نابودی رژیم (صهیونیستی) خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر روابط ملی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: نتانیاهو همچنان در حال دروغگویی است و ما چیز تازه‌ای در مورد ازسرگیری مذاکرات دریافت نکرده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مکزیک خواستار ورود به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل به دلیل نسل‌کشی در نوار غزه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی جنایت هولناک اخیر صهیونیست‌ها در اردوگاه آوارگان در شهر رفح، منابع صهیونیستی از تکاپوی گسترده شورای امنیت داخلی این رژیم در ممانعت از قرار گرفتن نام این رژیم در لیست سیاه سازمان ملل در پی هدف قرار دادن کودکان بی‌گناه در غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع اسرائیلی از تکاپوی شدید تل‌آویو در ممانعت از وضع تحریم‌های سازمان ملل متحد ضد اسرائیل در پی کشتار کودکان خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاه خبری عبری زبان "حدشوت بزمان" از کشته و زخمی شدن 13 نظامی اسرائیلی بر اثر انفجار ساختمانی در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داده است.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد ادامه داد: اسرائیل باید اجازه دهد کمک‌های بشردوستانه به صورت ایمن و بدون سنگ‌اندازی وارد نوار غزه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی از کشته و زخمی‌شدن 13 نیروی نظامی ارتش اسرائیل در جریان یک «حادثه امنیتی» در شهر رفح خبر دادند.