چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسکله شناور 320 میلیون دلاری آمریکا در سواحل غزه را بار دیگر آب با خود برد و تحلیلگران معتقدند که شاید این اسکله اصلا مناسب استفاده در شرایط جغرافیایی منطقه نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری کوبا در توئیتی ضمن محکومیت شدید رژیم صهیونیستی به دلیل بمباران اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح، خواستار اقدام جهانی برای توقف حملات اسرائیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی با تشدید حملات به رفح در جنوب و جبالیا در شمال نوار غزه، برای دویست و سی و ششمین روز متوالی به جنگ نسل کشی در نوار غزه ادامه داده و درحال ارتکاب جنایات بیشتر و هدف قرار دادن آوارگان در چادرهایشان است.

وب‌گاه گسترش

شواهد نشان می دهد که اینترنت در رفح به طور کامل قطع شده است.

وب‌گاه عصر ایران

حمله به دانشجویان دانشگاه دوبلین در ایرلند به دلیل درخواست برای قطع رابطه با دولت اشغالگر صهیونیست که در نوار غزه نسل کشی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد تجهیزات جاسوسی جدید پایگاه «الراهب» رژیم صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان به شمال اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران کشور با انتشار تازه‌ترین شعرهای خود به اخبار تلخ این روزهای فلسطین واکنش نشان داده و با مردم رفح ابراز همدردی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نفس رویترز، قیمت نفت در روز چهارشنبه با پیش بینی ادامه طرح کاهش تولید ائتلاف اوپک پلاس در اجلاس روز یکشنبه افزایش یافت. از طرف دیگر انتظار می‌رود مصرف سوخت با آغاز فصل پر مصرف تابستان افزایش یابد. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 16 سنت معادل 0.19 درصد افزایش به 84 دلار و 38 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 24 سنت معادل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای درباره حمله نظامی شامگاه یکشنبه رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان در شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه را که به جان باختن ده‌ها غیرنظامی فلسطینی منجر شد، واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که صهیونیست‌ها با تداوم حملات وحشیانه به سراسر غزه و تجاوزات جنون آمیزی که در رفح انجام می‌دهند ثابت کردند همه ادعا‌های آن‌ها و آمریکایی‌ها برای بازگشت به مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا دروغ و برای فریب افکار عمومی بوده، «باسم نعیم» از رهبران ارشد جنبش حماس بر پایبندی مقاومت به همه شروط خود در هر مذاکره‌ای تاکید و اعلام کرد که ادامه جنگ...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه «واشنگتن پست» امروز چهارشنبه به نقل از مسئولان آمریکایی اعلام کرد شب گذشته (سه‌شنبه شب) یکی از مسئولان ارشد وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ علیه غزه استعفا کرده است. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، واشنگتن پست در این باره نوشت که این مسئول مستعفی «استیسی گیلبرت» است که در دفتر اسکان، آوارگان و مهاجرت وزارت امور خارجه آمریکا کار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جاستین ترودو نخست وزیر کانادا گفت که کشورش از حملات مرگبار اسرائیل به غیرنظامیان در رفح «وحشت‌زده شده» و اوتاوا «به هیچ وجه» از این حملات حمایت نمی‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران با عبدالله علی الیحیا، وزیر امور خارجه کویت، به صورت تلفنی گفتگو کرد. وی در خصوص این گفتگو در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: از پیام‌های تسلیت امیر و نخست‌وزیر کویت و حضور ایشان در مراسم بزرگداشت بین‌المللی شهدای خدمت تشکر و قدردانی کردم. در این هفته نیز بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه عمان با حضور...