چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین امروز پنج‌شنبه در مراسم افتتاحیه نشست وزیران مجمع همکاری عرب و چین در پکن تأکید کرد که چین از تشکیل کشور مستقل فلسطین حمایت می‌کند. وی دراین‌باره گفت: پکن از تشکیل کشور فلسطین با پایتختی بیت‌المقدس شرقی در مرز‌های 1967 و عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت می‌کند. رنج غیرنظامیان در نوار غزه باید متوقف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 50 کارشناس سازمان ملل متحد در زمینه حقوق بشر با صدور بیانیه‌ای مشترک خواستار تحریم رژیم صهیونیستی بعد از حملات وحشیانه آن به رفح در جنوب نوار غزه شدند. در بیانیه کارشناسان سازمان ملل به این منظور آمده است: تصاویر هولناکی از ویرانی، آوارگی و مرگ از رفح منتشر شده، از جمله اجساد تکه تکه شده نوزادان و کودکان و زنده زنده سوزانده شدن مردم در نتیجه حملات...

خبرگزاری دانشجو

هلال احمر فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای کادر درمان در نوار غزه از آغاز جنگ تاکنون به 500 نفر افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

میلاد عرفان‌پور نماهنگی از شعرخوانی مشترک خود و محمدمهدی سیار را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت وقایع تلخ اخیر منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان از غزه، هزاران نفر از مردم فرانسه با حضور در خیابان‌های شهر پاریس، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی مردم فلسطین در این باریکه را محکوم کردند. معترضان همچنین خواستار توقف فوری جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین شدند. ژانس بین المللی کاریابی و امدادرسانی برای آوارگان فلسطینی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش اسرائیل در اظهاراتی اعتراف کرد که نظامیان این رژیم در حمله به رفح تاکنون خسارات سنگینی را متحمل شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل چهارشنبه شب مدعی تسلط کامل بر محور «فیلادلفیا» در امتداد مرز نوار غزه و مصر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور امنیت ملی اسرائیل گفت ممکن است تا پایان سال جاری میلادی به طول بیانجامد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع عبری زبان از وقوع عملیات ضد صهیونیستی در ایست بازرسی عورتا در جنوب شرق نابلس در کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع عبری زبان از وقوع عملیات ضد صهیونیستی در ایست بازرسی عورتا در جنوب شرق نابلس در کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی چندین نوبت یک سایت نظامی در مرکز و یک ساختمان مسکونی در شهر بانیاس سوریه را هدف قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام ارشد اسرائیل گفت ممکن است تا پایان سال جاری میلادی به طول بیانجامد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا امروز با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: از استفاده اسرائیل از سلاح‌های آمریکایی در بمباران رفح اطمینان نداریم!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروهی از نظامیان ارتش اسرائیل که در ساختمانی در اطراف بیمارستان «الصداقه» واقع در شمال استان مرکزی نوار غزه سنگر گرفته بودند با موشک «107» گردان‌های قدس هدف قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان آمریکا و انگلیس و فرانسه در نشست شورای امنیت با انجام حملات گسترده اسرائیل در رفح مخالفت کردند.