چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آمریکا در جریان تماس با همتای صهیونیست خود، در مورد اهمیت فوری باز کردن گذرگاه مرزی رفح برای ادامه جریان کمک‌ها گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاسط به نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خطاب به دانشجویان آمریکایی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر جنبش انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی امروز خود به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در سایه سکوت جامعه جهانی اشاره کرد و گفت: دشمن صهیونیستی به تجاوزات وحشیانه خود علیه مردم فلسطین در دویست و سی و هفتمین روز جنگ غزه در مقابل چشمان همه کشورهای جهان ادامه می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در 237 مین روز از تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه بالغ بر 53 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. این گزارش تاکید کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته 5 جنایت مختلف در غزه انجام داده که در نتیجه این حملات، علاوه بر شهادت 53 فلسطینی، 357 نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند. وزارت...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه از جامعه بین الملل خواست اقدام فوری و جدی برای ملزم کردن اشغالگران برای توقف ارتکاب جنایت کوچ اجباری علیه ساکنان نوار غزه انجام دهد که به صورت سازمان یافته و به طور گسترده از 7 اکتبر گذشته در حال اجراست. همچنین اجازه دادن به آوارگان برای بازگشت به خانه‌هایشان پس از کاهش شدت عملیات نظامی در برخی مناطق ضروری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز پنجشنبه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 36 هزار و 224 نفر و تعداد مجروحان هم به 81 هزار و 777 نفر رسیده است. این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 53 نفر شهید و 357 نفر دیگر هم زخمی شدند. 237 روز از جنگ در غزه...

وب‌گاه عصر ایران

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز پنجشنبه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 36 هزار و 224 نفر و تعداد مجروحان هم به 81 هزار و 777 نفر رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب سایت عراقی شفق نیوز با انتشار متن نامه آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان آمریکایی اعلام کرد که رهبر انقلاب اسلامی ایران برای جوانان و دانشجویان در آمریکا که برای دفاع از زنان و کودکان مظلوم غزه به خیابان‌ها آمده‌اند نامه‌ای ارائه دادند. این وب سایت عراقی افزود که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران جوانان و دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه عبری‌زبان هاآرتص به نقل از رئیس بانک مرکزی رژیم صهیونیستی فاش کرد جنگ طی سال 2025 میلادی حدود 70 میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه به‌دنبال خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال عبری i24 news گزارش داد که مصر در پیام‌های متعدد خود به تل‌آویو تاکید کرده که کشیده شدن به سمت تشدید تنش به دلیل عملیات نظامی در مرزهای مصر با نوار غزه، خسارت‌های فاجعه‌باری برای رژیم صهیونیستی به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب سایت النشره لبنان متن کامل نامه مقام معظم رهبری برای دانشجویان آمریکا را منتشر و اعلام کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران در نامه خود به جوانان و دانشجویان در ایالات متحده اظهار داشت که شما کسانی هستید که وجدان‌هایتان برای دفاع از زنان و کودکان مظلوم غزه بیدار شده است. بر اساس گزارش النشره در بخشی از این نامه آمده است: شما اکنون بخشی از جبهه مقاومت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز پنجشنبه اعلام کرد که شهرک صهیونیست‌نشین «نیریم» در مجاورت نوار غزه را هدف حملات راکتی قرار داده است. 237 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، طولانی‌ترین نبردی که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی تاکنون وارد آن شده و هیچ چشم‌اندازی نیز برای چگونگی خروج از آن نزد مقامات رژیم تل آویو وجود ندارد. در شرایطی که هیچ کدام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 گذشته مرتکب 5 مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن 53 نفر شهید و 357 نفر دیگر مجروح شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در ادامه واکنش رسانه‌های جهان به پیام رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی، شبکه تی‌آرتی ترکیه نیز بخش‌هایی از این نامه را برجسته کرد.

وب‌گاه الف

نامه مهم رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا چند ساعت پس از انتشار تاکنون بازتاب‌های وسیعی در فضای بین‌المللی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین امروز پنج‌شنبه در مراسم افتتاحیه نشست وزیران مجمع همکاری عرب و چین در پکن تأکید کرد که چین از تشکیل کشور مستقل فلسطین حمایت می‌کند. وی دراین‌باره گفت: پکن از تشکیل کشور فلسطین با پایتختی بیت‌المقدس شرقی در مرز‌های 1967 و عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت می‌کند. رنج غیرنظامیان در نوار غزه باید متوقف...