چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان آمریکا و انگلیس و فرانسه در شورای امنیت بر مخالفت خود با انجام حملات گسترده اسرائیل در رفح تأکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بحران فزاینده انسانی در غزه و رفح در حالی ادامه دارد که جهان عرب به‌خصوص سرمداران کشورهای ثروتمند عربی هنوز واکنش مهمی در این مورد از خود نشان نداده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های «شهداء الاقصی» از کمین موفقیت‌آمیز مبارزان این گردان‌ها علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و واردآوردن ضربات سنگین به آنان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بحران فاجعه بار در غزه و رفح درحالی ادامه دارد که جهان عرب هنوز واکنش مهمی در این مورد از خود نشان نداده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گادی آیزنکوت، وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه با اذعان به غیرممکن بودن نابودی حماس گفت: هر کس بگوید ما گردان‌های حماس در رفح را نابود و سپس اسرای اسرائیلی را آزاد می‌کنیم در حال ایجاد توهم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های «شهداء الاقصی» از کمین موفقیت‌آمیز مبارزان این گردان‌ها علیه نظامیان اسرائیلی در کرانه باختری و واردآوردن ضربات سنگین به آنان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با اذعان به غیرممکن بودن نابودی حماس تأکید کرد: حماس یک سازمان ایدئولوژیک است و اگر امروز در غزه انتخابات برگزار شود، قطعا پیروز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس رژیم صهیونیستی در بازدید از یکی از شهرک های شمال اراضی اشغالی، وعده بازگشت شهرک‌نشینان به این مناطق تخلیه شده را داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سفیر آمریکا در سازمان ملل از کشتار غیرنظامیان در غزه توسط اسرائیل انتقاد کرد و گفت: اسرائیل باید اقدام بیشتری برای محافظت از فلسطین بی‌گناه در غزه انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح ارتش یمن گزارشی را از مرحله چهارم عملیات این نیروها در حمایت از فلسطین ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

برخی از سینماگران از جمله پیمان معادی و سحر دولتشاهی پستی از یونیسف را منتشر کردند که آماری از وضعیت کودکان آواره، زخمی و کشته‌شده را در نوار غزه و رفح نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه ترکیه امروز - چهارشنبه - از دیدار وزیر خارجه ترکیه با نخست‌وزیر اسپانیا در مادرید با تمرکز بر جنگ غزه و جنایات تازه رژیم صهیونیستی در رفح خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبانگاه چادر‌های آوارگان فلسطینی که در اردوگاه رفح خوابیده بودند آتش گرفت. رژیم‌صهیونیستی به رغم تمام مخالفت‌هایی که حتی حامیان بین‌المللی‌اش با حمله به این بخش از غزه کرده بودند، سقف جدیدی از سطح توحش را شکافت و با بمباران این منطقه پرتراکم، جنایتی دلخراش رقم زد. چادر‌هایی که سوختند پر بود از زنان و کودکان بی‌پناه و این صحنه برای شیعیانی که حدود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری ضمن اعلام عقب‌نشینی یگان چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی از جبالیا، تلفات نظامیان صهیونیست در نبردهای دو هفته اخیر در رفح را اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه دستان آمریکا و اروپا به خون ملت فلسطین آغشته است، تأکید کرد که جنایت‌های نتانیاهو را قبل از آنکه از کنترل خارج شود، باید با اتحاد بشریت مهار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه های رژیم صهیونیستی از برگزاری نشستی میان رئیس اپوزیسیون با لیبرمن و ساعر علیه نتانیاهو خبر دادند.