جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان ضمن رد ادعای وزیر جنگ اسرائیل درباره میزان تلفات این جنبش، هدف از این اظهارات را بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده این رژیم دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: این سرکوب در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی صهیونیست‌ها عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه ایران امروز در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض توسط پلیس آمریکا بر توقف فوری حمایت کاخ سفید از جنایات جنگی رژیم اسرائیل تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور دسته جمعی مجتمع بیمارستانی ناصر در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد. سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه بیان کرد: پس از عقب‌نشینی اشغالگران نزدیک به 392 پیکر را از بیمارستان ناصر بیرون کشیده‌ایم، اما نتوانسته‌ایم 58 درصد از آن‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در غزه به تازگی از مناطق درگیری میان نیروهای مقاومت و ارتش اشغالگر بازدید کرده و با تعدادی از نیروهای این جنبش روی زمین و نه در تونل‌ها دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور مصر بار دیگر بر مخالفت کشورش با کوچاندن فلسطینی‌ها به صحرای سینا و بیرون کردن آنها از سرزمین خود تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان پدافند غیرعامل نوار غزه اعلام کرد که شمار پیکر شهیدانی که از گور دسته جمعی بیمارستان ناصر بیرون کشیده شده به 392 پیکر افزایش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به حمله پلیس آمریکا به دانشجویان معترض نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیرو‌های امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقاً مورد نگرانی و انزجار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای پلیس فرانسه با شهروندان این کشور که قصد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی مقابل دانشگاه سوربن داشتند، برخورد کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ اسرائیل برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد. بنا بر این بیانیه، ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون 34 هزار و 305 فلسطینی را به شهادت رسانده است. همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز روابط دوجانبه ایالات متحده و عربستان بعد از هفت سال عدم اطمینان می تواند ثباتی نسبی را تجربه کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، «وانگ یی» وزیر خارجه چین در سخنانی اعلام کرد: درگیری در غزه از خطوط قرمز تمدن نوین گذر کرده است و جامعه بین‌الملل باید در این رابطه دست به اقدام فوری بزند. وزیر خارچه چین افزود: ستم تاریخی که ملت فلسطین با آن دست و پنجه نرم می‌کنند باید اصلاح شود، زیرا این موضوع راه حل ریشه‌ای درگیری است. وانگ یی ادامه داد: در راس اولویت‌ها سوق‌دادن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.