جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های المجاهدین اعلام کرد که یکی از شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادگاه عالی تجدیدنظر فرانسه، «فرانسوا فیون» نخست‌وزیر سابق این کشور را به طور قطعی مجرم شناخته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، احتمال استعفای رئیس شاباک و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم نیز قوت گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به اینکه جنگ غزه تهدیدی برای تمام منطقه است گفت که روابط تجاری کشورش با رژیم صهیونیستی متوقف شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، احتمال استعفای رئیس شاباک و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم نیز قوت گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه اردن امروز (چهارشنبه) درباره تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به رفح واقع در جنوب نوار غزه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به اینکه جنگ غزه تهدیدی برای تمام منطقه است گفت که روابط تجاری کشورش با اسرائیل متوقف شده است.

وب‌گاه عصر ایران

اردوغان گفت: برای حفظ روابط تجاری با اسرائیل تلاش نمی‌کنیم و این امر پایان یافت. نوار غزه درحال از بین رفتن است درحالی که غربی‌ها در کنار اسرائیل ایستاده‌اند. در مساله تبادل اسرا تلاش می‌کنیم و امیدواریم در این زمینه توافقی حاصل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و «ژای جون» نماینده ویژه چین در امور خاورمیانه در نشستی تحولات غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس جنبش حماس در غزه درخصوص مذاکرات آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل اظهارنظر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با ابراز نگرانی نسبت به گزارش‌های منتشر شده پیرامون کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه، خواستار تحقیقات مستقل در این زمینه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جاسوس سابق موساد که عملیات طوفان‌الاقصی و حمله جمهوری اسلامی به اسرائیل را پیش‌بینی کرده بود، گفته که این رژیم همچون امپراطوری رم و چنگیز خان محو می‌شود و تا ابد وجود نخواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل 2 تیپ از لشکر 99 خود را از مرز لبنان در شمال سرزمین های اشغالی، به نوار غزه منتقل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» با اشاره به حملات حزب الله لبنان به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نوار مرزی شمال فلسطین اشغالی نوشت: شهر «کریات شمونه» به شهر ارواح تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابعی اعلام کردند ارتش خیلی زود عملیات زمینی در رفح را آغاز می‌کند و این عملیات شامل خارج کردن تعداد زیادی از ساکنان است.