جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه درحال حاضر مساله ایجاد دولت فلسطینی بر روی میز مطرح نیست تاکید کرد که برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی رسانه‌های اسرائیلی با افشای سفر پنهانی دو مقام ارشد نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی به قاهره، از پشت پرده این سفر خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان ها در غزه تلاش می کنیم.» به گزارش عرشه آنلاین، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند. «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک 26 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چرا آمریکا به قیمت پنبه شدن هر آنچه طی دهه‌های گذشته برای خود تحت عنوان «ارزش‌های آمریکایی» رشته، از این رژیم حمایت می‌کند؟ چرا پای اسرائیل که به میان کشیده می‌شود، آمریکا حتی ظواهر را هم رعایت نکرده و بدون پنهانکاری یا بازی با کلمات، خیلی علنی و واضح تبدیل به دیکتاتورترین، وحشی‌ترین و کثیف‌ترین رژیم می‌شود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) بامداد پنجشنبه مدعی شد که با یک موشک بالستیک ضد کشتی و چهار پهپاد نیروهای یمنی مقابله کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، طرفداران فلسطینی در دانشگاه‌های آمریکا را «یهودستیز» دانست و با «وحشتناک» خواندن این اعتراضات گفت که تظاهرات «باید متوقف شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی به صورت ناگهانی و بدون اعلام قبلی از سمت خود استعفا داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام دولت نجات ملی یمن مورد حمایت انصارالله بامداد پنجشنبه گفت: آمریکا و انگلیس از مقابله با حملات ارتش یمن ناتوان هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش تنش در سرزمین های اشغالی بالاخص نوار غزه، افکار عمومی عرب به شدت جریحه دار شده و خشمگین است، با این همه آمریکا تلاش دارد تا به شیوه ای قدیمی به نارضایتی ها پایان دهد؛ شیوه ای که در آزمون سال 2011 و در جریان بهار عربی شکست خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی افزایش دامنه حملات حزب الله به شمال اراضی اشغالی، محافل صهیونیستی از سردرگمی و استیصال فرماندهان در کیفیت مواجهه با رزمندگان حزب الله و دورنمای مبهم اوضاع در شمال فلسطین اشغالی خبردادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با افزایش دامنه حملات حزب الله به شمال اراضی اشغالی، محافل صهیونیستی از سردرگمی و استیصال فرماندهان در کیفیت مواجهه با رزمندگان حزب الله و دورنمای مبهم اوضاع در شمال فلسطین اشغالی خبردادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.