جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع عبری چهارشنبه شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هنگامی که زویا، 62ساله، ساکن مسکو، در اوت گذشته برای دیدار دخترش قصد سفر به ایتالیا را داشت، فرصت را مناسب دید برای خرید ساعت اپل که مدت‌ها آرزوی داشتن آن را داشت. به‌طور رسمی، اپل محصولات خود را در روسیه نمی‌فروشد. به گزارش الجزیره، این غول فناوری مستقر در کالیفرنیا یکی از اولین شرکت‌هایی بود که اعلام کرد در واکنش به حمله گسترده ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به اوکراین در 24فوریه2022،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات امروز بازار ارز تهران حکایت از شیب نزولی قیمت ها نسبت به روز گذشته داشت؛ قیمت لیر ترکیه هم 10 تومان پایین آمد و 1985 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه) در سخنرانی خود، دوره آتی در جبهه نبرد با حزب‌الله لبنان را تعیین کننده ارزیابی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع عبری از سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و دستگاه امنیت داخلی رژیم (شاباک) به قاهره برای گفت‌وگو با مقامات مصری درباره «عملیات نظامی» در رفح خبر دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن پنجم اردیبهشت سال 1359 سالروز شکست نیرو‌های متجاوز آمریکایی در عملیات طبس اعلام کرد: در حادثه شکست تاریخی حمله نظامی آمریکا در طبس، دست قدرت و مدد الهی، یگان نظامی متجاوز آمریکا را زمین‌گیر کرد. در بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی که روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت 1403 انتشار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که ظرف ساعات آینده کمک های این کشور به اوکراین و اراضی اشغالی ارسال می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه شدت گرفته، هراس از رویارویی احتمالی میان اسرائیل و حزب الله لبنان نیز بیشتر شده است؛ گزاره ای که می تواند پس لرزه های جدی داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت فلسطین برای چندمین بار در روز جاری اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت فلسطین برای چندمین بار در روز جاری اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور کشورمان گفت: راه حل مسئله فلسطین عبارت است از «هر فلسطینی یک رای»، یعنی اهالی فلسطین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند. راهکار برخورد با غاصب، میدان دادن به او نیست بلکه باید غاصب از سرزمین غصب‌شده بیرون رانده و مجازات شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که ظرف ساعات آینده کمک های این کشور به اوکراین و اراضی اشغالی ارسال می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد واقعه طبس و شکست مفتضحانه متجاوزان آمریکایی منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، امروز (چهارشنبه) فیلم هشدارآمیزی از اسرای رژیم صهیونیستی منتشر و تأکید کرد که زمان برای آزادی این اسرا رو به پایان است.