جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت که استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل، قابل توجیه و اقدامی شایسته است، بهتر است نتانیاهو هم همانند او استعفا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک روزنامه اسرائیلی از استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از موافقت رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با طرح‌هایی برای ادامه جنگ در نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی در حال ایجاد منطقه‌ای برای بیش از یک میلیون آواره فلسطینی برای گسترش جنگ خود در شهر رفح، واقع در جنوب غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه اسرائیلی امروز دوشنبه از استعفای آهارون حالیوا، رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل استعفا داد. یک رسانه صهیونیستی از استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل به دلیل شکست در طوفان الاقصی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، یک روزنامه اسرائیلی امروز دوشنبه از استعفای آهارون حالیوا، رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

یک رسانه صهیونیستی از استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل به‌دلیل شکست در طوفان الاقصی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه که طبق گزارش دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه احتمالا هفتصد شهید فلسطینی در این گورها دفن شده باشند، واکنش‌های زیادی به این جنایت رژیم اشغالگر صورت گرفت. کشف گورهای دسته جمعی در غزه ماهیت وحشی اسرائیل را نشان می‌دهد در همین راستا کارشناسان شبکه الجزیره اعلام...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: اگر اقدام متجاوزانه دیگری از هر مبدایی صورت بگیرد یا هر کسی کمکی به رژیم صهیونیستی کند ایران پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتیجه یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی نشان می دهد نزدیک به 70 درصد صهیونیست‌ها باور ندارند که وعده پیروزی نتانیاهو در غره واقعی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی طی کنفرانس مطبوعاتی در مقر وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو گفت که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم اشغالگر «طرح‌هایی را برای ادامه عملیات در نوار غزه» تایید کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه مصر و گزارشگر ویژه سازمان ملل در اراضی اشغالی فلسطین درجریان دیدار با یکدیگر بر توقف جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

رئیس جنبش حماس در کرانه باختری با تکذیب شایعات مربوط به فشار‌ها برای انتقال دفاتر این جنبش از قطر به ترکیه تأکید کرد: حماس دفاتر خود را به هیچ مکانی خارج از دوحه منتقل نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی حماس در گفت‌وگو با المیادین در مورد سفر اسماعیل هنیه به ترکیه و نیز «معادله جدید درگیری در منطقه» صحبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی را به‌شدت محکوم کرد. در بیانیه حماس به این منظور آمده است: این اقدام آمریکا تأییدی بر همدستی و مشارکت رسمی واشنگتن در جنگ نسل‌کشی است که ارتش اشغالگر و فاشیست صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه به‌راه انداخته است؛ جنگی که در آن ده‌ها هزار انسان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد که نتانیاهو در جلسه اخیر کابینه جنگ، اعضای تیم مذاکره‌کننده برای آزادی اسرای اسراییلی را به «ارائه اطلاعات نادرست» متهم کرد.