جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنی گانتس ساعاتی پیش به انتقاد از برخی از وزرای کابینه جنگی این رژیم پرداخته و گفته بود: نباید وزرایی که به امنیت اسرائیل آسیب می رسانند در کابینه باقی بمانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، و به نقل از چمپیونات روسیه؛ به نظر می‌رسد جمله "ورزش خارج از سیاست" در سال 2023 مُرده است. نفوذ قدرت‌ها بر یکی از فعالیت‌های سودمند بشری، مربوط به دیروز و امروز نمی‌شود، اما در سال گذشته به اوج خود رسید و دیگر هیچ‌کس آن را پنهان نمی‌کند. نهاد اصلی ورزش در جهان یعنی کمیته بین‌المللی المپیک به یک سازمان بی خاصیت تبدیل شده که اصول و ارزش‌های خود را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی اسرائیل در پاسخ به اظهارنظر عضو کابینه جنگی اسرائیل گفت: تو کسی هستی که نباید در کابینه امنیتی بمانی!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایرلند در پیامی از اتحادیه اروپا خواست تا از همدستی با اسرائیل در نسل‌کشی علیه مردم غزه دست بردارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت ایران در ایرلند در پیامی از اتحادیه اروپا خواست تا از همدستی با اسرائیل در نسل‌کشی علیه مردم غزه دست بردارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی سنگین خود علیه سرزمین‌های اشغالی از سمت جنوب لبنان خبر داد. گردان‌های قسام در این بیانیه تاکید کرد که در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیست علیه مردم غزه و کرانه باختری، پادگان نظامی صهیونیستی «شومیرا» واقع در بخش غربی الجلیل علیا در شمال سرزمین‌های اشغالی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه گفت که دیپلماسی ایران در سطح منطقه‌ای اهتمام ویژه‌ای برای برنامه‌ریزی و مقابله مشترک با چالش‌های زیست محیطی قائل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور سوریه امروز (یکشنبه) در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که آمریکا در صدر کشورهای غربی از درگیری میان فلسطین و رژیم صهیونیستی سود می‌برد و در حاشیه، تشدید هرج و مرج را تماشا می‌کند.

وب‌گاه الف

یک نظامی ارشد صهیونیست امروز (یکشنبه) در سخنانی به شکست در مقابل مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرد و خواستار اعلام پایان این جنگ توسط مقامات این رژیم شد.

وب‌گاه عصر ایران

حامیان فلسطین در جهان در روندی فزاینده به جنبش جهانی تحریم کالا‌های اسرائیلی پیوسته‌اند. در آمریکا یک برنامه جدید به حامیان فلسطین کمک میکند تا در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه برند‌های حامی اسرائیل را تحریم کنند. در پی نسل‌کشی اسرائیل در نوار غزه، حامیان فلسطین در سراسر جهان در یک روند فزاینده و هدفمند به جنبش جهانی تحریم کالا‌های اسرائیلی پیوسته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از ژنرال‌های سابق ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست این رژیم در غزه تاکید کرد که تل‌آویو باید پایان این جنگ را اعلام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اردن گفت که نخست‌وزیر اسرائیل به دنبال درگیر کردن تهران و واشنگتن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کشور امارات متحده عربی امروز (یکشنبه) در تماس تلفنی با دبیر کل سازمان ملل متحد، تحولات منطقه و تلاش برای مهار تنش‌ها را بررسی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از ژنرال‌های سابق ارتش اسرائیل با اذعان به شکست این رژیم در غزه تاکید کرد که تل‌آویو باید پایان این جنگ را اعلام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس به کشف گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در خان‌یونس که گفته می‌شود پیکر ده‌ها شهید در آنجا دفن شده است، واکنش نشان داد.