جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه طی تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار استقرار آتش بس فوری و پایدار در نوار غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل اتحادیه عرب با اشاره به وخامت اوضاع انسانی غزه، به نتانیاهو درباره هرگونه تحرک برای اشغال محور صلاح الدین هشدار داده و تاکید کرد این امر روند سازش اسرائیل و مصر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور فرانسه در تماس تلفنی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار «آتش‌بس فوری و پایدار» در نوار غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد حق سلامت جسمی و روحی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به شکلی سیستماتیک برای گرسنگی دادن به ساکنان نوار غزه و محروم کردن آنها از حقوقشان تلاش می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس است اعلام کرد که برای هفتمین ماه متوالی جنایات نسل‌کشی دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان ناصر در خان یونس مرتکب. دفتر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک پزشک مصری که از اولین روزهای جنگ به غزه آمده، گزارشی از اوضاع رقت‌بار مردم ارائه کرده و می‌گوید که رسانه‌ها نمی توانند حجم فجایع غزه را پوشش دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از اینکه طی روز‌های گذشته منابع دولتی در نوار غزه از کشف دو گور جمعی در بیمارستان ناصر در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه بعد از عقب نشینی نظامیان صهیونیست خبر داده بودند اداره دفاع مدنی غزه اعلام کرد که یک گور جمعی دیگر نیز در این بیمارستان کشف شده و پیش‌بینی می‌شود که تعداد گور‌های جمعی که نظامیان رژیم اشغالگر برای پنهان کردن اجساد فلسطینی‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تشدید حمله‌های همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و عملیات نیروهای قسام علیه مواضع نظامیان صهیونیست از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در پی ادامه تهدیدات مقامات صهیونیست برای حمله به رفح که واکنش زیادی را در سطح منطقه داشته و به ویژه نگرانی مصر را برانگیخته است، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر در این زمینه هشدار داده و خطاب به نتانیاهو گفت که «نه مصر را آزمایش کن و نه سختی سنگ گرانیت اسوان را». (اشاره به منطقه اسوان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از حملات بی‌امان صهیونیست‌ها به غزه، بایدن با سه تن از قانونگذاران مخالف بنیامین نتانیاهو و مخالف کمپین بمباران غزه در کاخ سفید ملاقات کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتشار خبر کشف گورهای دسته جمعی در نوار غزه و بیرون آوردن پیکر ده‌ها شهید فلسطینی از آن باعث شوکه شدن جهانیان و رسوا شدن رژیم صهیونیستی شد.

وب‌گاه عصر ایران

تحلیلگران و کارشناسان صهیونیست به بررسی وضعیت نوار غزه پرداخته و اذعان کرده‌اند جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شکست نخورده و «یحیی السنوار» رهبر آن برای لذت بردن از آفتاب بیرون می‌رود، در حالی که مناطق صهیونیست‌نشین خالی از سکنه هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت نجیب و عزیز ما در لبنان بار‌ها و بار‌ها کشور را در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی نجات داده و از شر اشغالگری این رژیم آزاد کرده است. همچنین مقاومت در لبنان همان طرفی است که کشور را از شر تکفیری‌ها و تروریست‌ها نجات داد. شیخ نعیم قاسم افزود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. وزیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اظهارات (وزیر خارجه آمریکا) آنتونی بلینکن هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد و با این واقعیت که تأیید می‌کند حماس بیش از یک بار انعطاف پذیری برای تسهیل دستیابی به توافق برای توقف جنگ نسل کشی و توقف کشتار ملت ما را نشان داده، در تناقض است.»