جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تداوم سیاه‌نمایی غرب علیه دفاع مشروع ایران دربرابر اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعضای شورای وزیران امور خارجه اتحادیه در نشست امروز (دوشنبه)، درباره تشدید تحریم‌ها علیه تهران به توافق رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان ملل امروز دوشنبه از همه کشورها خواست به طور مؤثر از آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) که شریان حیاتی برای آوارگان فلسطینی در منطقه است، حمایت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک سند داخلی در سرزمین های اشغالی امروز (دوشنبه) افشا کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با برگزاری گفت وگوی استراتژیک درباره اهداف جنگ در غزه مخالفت می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش اسرائیل امروز به زخمی شدن سه هزار و 294 نظامی این رژیم از زمان آغاز جنگ علیه غزه تاکنون اذعان کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی دفتر امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطینی امروز دوشنبه ضمن اعلام این موضوع تاکید کرد که هرگونه حمله زمینی به رفح خطرناک و فاجعه‌بار خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای مسلح مصر همزمان با جشن چهل و دومین سالگرد آزادسازی سینا در مصر، قدرت توپخانه‌ای خود را به نمایش گذاشتند. دبیرکل اتحادیه عرب نیز از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست مصر را محک نزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری فرانسه امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با همتای مصری خود، تحولات منطقه به خصوص اوضاع نوار غزه را بررسی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواپیماهای جنگی اسرائیل امروز (دوشنبه) مناطق مختلف نوار غزه به ویژه شمال و شرق شهر غزه را به شدت بمباران کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه گاردین با استناد به یافته‌های یک هیئت مستقل که در حال بررسی ادعاهای رژیم صهیونیستی است، نوشت این رژیم در ارائه شواهدی مبنی بر اینکه «کارکنان آنروا در غزه با سازمان‌های تروریستی ارتباط دارند»، ناکام مانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ کرملین روسیه امروز (دوشنبه) اظهار داشت: مسکو تصمیم مجلس نمایندگان آمریکا برای مصادره دارایی‌های روسیه به نفع اوکراین را خطرناک و بسیار منفی می‌داند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ایال مجاد» نویسنده اسرائیلی امروز (دوشنبه) تاکید کرد که «اقدامات بنیامین نتانیاهو اسرائیل را به ویرانی می کشاند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه دی سایت در مطلبی نوشت: پلیس لندن به اتهام عدم انجام اقدامات کافی برای محافظت از یهودیان در مواجهه با تظاهرات مداوم طرفداران فلسطینی در پایتخت انگلیس مورد انتقاد قرار گرفته است. رئیس یک سازمان ضد یهود ستیزی اکنون خواستار استعفای مارک رولی، رئیس پلیس لندن شده است. گیدئون فالتر از ابتکار کمپین علیه یهودستیزی در مقاله‌ای مهمان در روزنامه ساندی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیلگران صهیونیست، وضعیت رژیم اشغالگر در غزه را به گیر افتادن در باتلاق تشبیه کردند و نسبت به بدتر شدن شرایط هشدار دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل امروز دوشنبه در واکنش به استعفای رئیس سازمان اطلاعات نظامی این رژیم گفت که این استغفا قابل توجه و اقدامی شایسته است، بهتر است نتانیاهو نیز مانند او استعفا دهد. روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» امروز از استعفای آهارون حالیوا، رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. این روزنامه دلیل استعفای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اردن درباره هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب غزه به شدت هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نشریه دست راستی انگلیس گزارش داد که «اداره آمارهای بریتانیا» قرار است شمار شهدای جنگ غزه را مورد راستی آزمایی قرار دهد.