جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس به کشف گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در خان‌یونس که گفته می‌شود پیکر ده‌ها شهید در آنجا دفن شده است، واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: «ما درخت افکن نه‌ایم آن‌ها گروهی دیگرند با وجود صد تبر، یک شاخِ بی بَر نشکنیم!» روز جهانی زمین پاک" را گرامی می‌داریم. احترام به محیط زیست از ارزش‌ها و سنت‌های کهن ایرانی است. وی ادامه داد: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی و پیامد‌های مخرب آنها، مستلزم همکاری‌های مشترک منطقه‌ای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گزارش‌ها درخصوص انتقال دفتر سیاسی این جنبش به خارج از قطر را تکذیب کردند.

خبرگزاری تسنیم

یک رسانه روسی با اشاره به برخورد دوگانه کمیته بین‌المللی المپیک نوشت که به نظر می‌رسد اصطلاح "ورزش خارج از سیاست" در سال 2023 مرده است.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی و پیامدهای مخرب آنها، مستلزم همکاری‌های مشترک است، گفت: در سطح جهانی ایران تلاش‌های جدی در مسیر پیشبرد اهداف بین‌المللی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های ترکیه از تمایل حماس برای حضور روسیه در میان کشورهای ضامن امنیت در نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال دفتر سیاسی این جنبش به خارج از قطر را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه روسیه الیوم به نقل از دو مقام حماس اعلام کرد که این جنبش قصد ندارد دفتر سیاسی خود را به خارج از دوحه منتقل کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشینه نگارنده نشان می‌دهد که همواره از روابط نزدیک با روسیه و چین پشتیبانی کرده‌ام و در این جهت تمام توان خود را به‌کار گرفته‌ام؛ اما چرا چین و روسیه در بازه زمانی 1385 تا 1391 برای ایران در شورای امنیت نایستادند؟ چرا در بسیاری قطعنامه‌ها، بیانیه‌ها و همکاری‌های ضد ایرانی همداستان شدند؟ چرا برای رهایی ایران از فشارها، تنها در پائین‌ترین مرتبه ضروری برای ادامه حیات ایران همکاری کردند؟ ظریف...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، محمد بصل سخنگوی دفاع مدنی غزه با اشاره به عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از شهر خان یونس اعلام کرد که تعداد زیادی از فلسطینی‌ها در شهر خان یونس در قبرستان‌های دسته جمعی مدفون شده اند که بیشتر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. وی تاکید کرد که اتفاقی که در این شهر روی داده، پاک‌سازی نژادی نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه صهیونیستی کان به نقل از یک منبع برجسته در وزارت دارایی رژیم صهیونیستی گزارش داد که اگر جنگ در نوار غزه ادامه پیدا کند کابینه این رژیم چاره‌ای جز افزایش مالیات‌ها نخواهد داشت.

وب‌گاه الف

یک منبع صهیونیستی از برنامه وزارت دارایی رژیم صهیونیستی برای افزایش مالیات‌ها در اراضی اشغالی با هدف پوشش دادن هزینه‌های جنگ علیه نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع صهیونیستی از برنامه وزارت دارایی رژیم صهیونیستی برای افزایش مالیات‌ها در اراضی اشغالی با هدف پوشش دادن هزینه‌های جنگ علیه نوار غزه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

نیروهای دفاع مدنی فلسطین در داخل مجتمعی در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه یک گور دسته جمعی را کشف کرده و اجساد 50 شهیدی را که اشغالگران آنها را با هم دفن کرده بودند، بیرون آوردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کانال عبری زبان فاش کرد 2 عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بارها درخواست برگزاری جلسه این کابینه برای بررسی پرونده تبادل اسرا با حماس را دادند، اما دفتر نتانیاهو پاسخی به درخواستشان نداد.