جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای خارجه ایران و عمان بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات اسرائیل، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به اعتقاد یک رسانه عبری زبان این نگرانی وجود دارد که روسیه از تعهد قدیمی خود به حفظ امنیت اسرائیل شانه خالی کرده باشد.

وب‌گاه عصر ایران

اسماعیل ثوابته مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در گفتگو با شبکه الاقصی بیان کرد که بخش بهداشت نوار غزه به سبب حملات و جنایات دشمن صهیونیستی به کلی فروپاشیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید بدر بن حمد البوسعیدی در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه عمان در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه عبری زبان مدعی شد اسرائیل عملا کار احداث چند شهرک صهیونیست نشین را در عمق نوار غزه آغاز کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهوری ترکیه در دیدار با وزیر خارجه مصر و هیأت همراه او که به ترکیه سفر کرده‌اند، نسبت به افزایش دامنه درگیری و تنش در منطقه هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

حماس پس از بررسی متوجه شد که مصر با هماهنگی با آمریکا یک توافق پیشنهادی آماده کرده است. از این روی، «خلیل الحیه» معاون رئیس حماس در نوار غزه عازم قاهره شد و با «عباس کامل» رئیس سرویس اطلاعات عمومی مصر و معاونش «احمد عبدالخالق» دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهوری ترکیه در دیدار با وزیر خارجه مصر و هیأت همراه او که به ترکیه سفر کرده‌اند، نسبت به افزایش دامنه درگیری و تنش در منطقه هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

هنرپیشه آمریکایی دیروز به فعالان حامی فلسطین که در خارج از دانشگاه کلمبیا تجمع کرده بودند، پیوست تا حمایت خود را از آن‌ها اعلام کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی رسانه‌های اسرائیل امروز (شنبه) از برگزاری تظاهرات سراسری در فلسطین اشغالی علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خبر دادند.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی بهداشت فلسطین در نوار غزه با بیان اینکه رژیم اشغالگر به شکل سیستماتیک کودکان فلسطینی را ترور می‌کند، تصریح کرد: 13 هزار و 800 کودک بر اثر حملات اسرائیل در غزه به شهادت رسیده و 30 کودک هم بر اثر سوء تغذیه جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با حمله راکتی مقاومت فلسطین به سدیروت، رژیم صهیونیستی به جنایات خود در غزه ادامه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با حمله راکتی مقاومت فلسطین به سدیروت، رژیم صهیونیستی به جنایات خود درغزه ادامه داد.

خبرگزاری دانشجو

گزارش‌های بین‌المللی حاکی از رفتار‌های ضد انسانی و تجاوزات وحشیانه نظامیان صهیونیست به غیرنظامیان ربوده شده از نوار غزه است.