جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل سازمان ملل امروز (پنج‌شنبه) در سخنانی تاکید کرد که زمان پایان دادن به این چرخه انتقام خونین فرا رسیده است. د.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید عبدالملک الحوثی با اشاره به پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق گفت: پاسخ ایران، که از داخل خاک این کشور با شمار زیادی موشک و پهپاد صورت گرفت قوی و سریع بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن کمک به ملت فلسطین را مسئولیت بزرگ کشورهای اسلامی دانست اما موضع رسمی اکثر کشورهای عربی و اسلامی در خط مقدم را به گونه‌ای دانست که تمایلی به حمایت از فلسطین ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

تدروس آدهانوم گبریسوس، رئیس سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل متحد امروز (پنجشنبه) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «حجم ویرانی در بیمارستان های نوار غزه را بسیار فاجعه‌بار است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی گروه هفت علیه ایران، اعلام کرد: در دفاع از امنیت و منافع ملی و پاسخ قاطع، پشیمان کننده و بازدارنده به متجاوزان ذره‌ای تردید نخواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تأکید کرد ارتش اسرائیل ضمن ارتکاب عمدی جنایات و کشتار وحشیانه در نوار غزه، اقدام به اعدام مستقیم کادر درمانی و بیماران در بیمارستان شفا و بیمارستان های شمال غزه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعا‌های مطرح شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشور‌های گروه هفت و برخی مقامات آمریکایی و اروپایی در مورد جمهوری اسلامی ایران و تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا، طرح اینگونه مواضع و ادعا‌ها را منطبق با رویکرد شناخته شده این محافل بر اساس معیار‌ها و رفتار‌های دوگانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه گفت: اگر کشورهای عضو گروه هفت واقعاً به دنبال ثبات و آرامش پایدار در غرب آسیا و دریای سرخ هستند، به جای اتهام‌زنی، در مقابل تجاوزها و گردن کشی‌های اسرائیل بایستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شرکت گوگل روز چهارشنبه، 29 فروردین، شماری از کارمندان خود را به دلیل اعتراض این افراد به امضای قرارداد میان این شرکت با رژیم صهیونیستی اخراج کرد. پیش از این رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند تحصن گروهی از کارکنان شرکت گوگل در نیویورک به بازداشت 9 نفر منجر شده است. گزارش شده که کارکنان بازداشت‌شده به تازگی آزاد شده‌اند. معترضان که عضو گروهی...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه گفت: چنانچه اسرائیل اقدام به حمله جدید نظامی علیه ایران کند و یا دست به ترورهای جدید بزند، در واقع به مفهوم طرح ریزی و اجرای یک عملیات دیگری است و اقدام جدیدی تلقی می شود و ارتباطی به پاسخ قبلی ایران ندارد. بنابراین چنین حمله ای و یا حملاتی، جدید محسوب می شوند که نیازمند به اقدام ایران برای پاسخ جدید است.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشورهای گروه هفت و برخی مقامات آمریکایی و اروپایی در مورد جمهوری اسلامی ایران و تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا، طرح اینگونه مواضع و ادعاها را منطبق با رویکرد شناخته شده این محافل براساس معیارها و رفتارهای دوگانه و متناقض توصیف کرد و آن را مردود و محکوم دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه گفت: اگر کشورهای عضو گروه هفت واقعاً به دنبال ثبات و آرامش پایدار در غرب آسیا و دریای سرخ هستند، به جای اتهام‌زنی، در مقابل تجاوزها و گردن کشی‌های رژیم اسراییل بایستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت غزه امروز (پنج‌شنبه) در صد و نود و پنجمین روز جنگ از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه به 34 هزار نفر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عملیات مهمی که دیروز حزب‌الله لبنان ضد یک مقر فرماندهی سری ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «عرب العرامشه» انجام داده و تلفات سنگینی به صهیونیست‌ها وارد کرد، همچنان در رسانه‌ها و محافل این رژیم بازتاب دارد و آنها اعلام کردند که حزب‌الله سلاح‌های جدیدی را وارد نبرد کرده و قدرت آتشین خود را نشان داد. درحالی که ارتش رژیم اشغالگر طبق معمول همچنان در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناصر کنعانی به ادعا‌های مطرح شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشور‌های گروه هفت و برخی مقامات آمریکایی درباره ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌جمهور 81 ساله آمریکا با اشتباه گرفتن رفح در نوار غزه جایی که آوارگان فلسطینی به آنجا پناه برده‌اند با حیفا شهری در فلسطین اشغالی، عنوان کرد «من به اسرائیلی‌ها گفته‌ام که به حیفا حمله نکنید.» کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر این فیلم در حال تمسخر بایدن رئیس‌جمهور آمریکا هستند.