جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند شرکت هواپیمایی اروپایی پروازهای خود را از اراضی اشغالی و به مقصد اراضی اشغالی لغو کردند.

وب‌گاه الف

معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسامی برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» در بخش ملی و بین‌الملل را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار وزیر امور خارجه چین با بیان اینکه ناکامی شورای امنیت سازمان ملل متحد در تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در این سازمان، برای بشریت غم‌انگیز بود، تصریح کرد که پکن و اکثریت کشورها در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع محلی از حملات توپخانه‌ای ارتش اسرائیل به جنوب نوار غزه خبر می دهند.

خبرگزاری دانشجو

نماینده دائم روسیه با اشاره به تشدید تنش در خاورمیانه، یادآور شد: آمریکا با وتوی قطعنامه پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل سازمان ملل، برای پنجمین بار از آغاز تشدید درگیری‌ها در غزه، نگرش واقعی خود نسبت به ملت رنج کشیده فلسطین را به جهان نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کانال عبری گزارش داد نخست وزیر اسرائیل به دلیل نگرانی از صدور حکم جلب وی توسط دیوان لاهه از انگلیس و آلمان کمک خواسته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کانال عبری گزارش داد نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از صدور حکم جلب وی توسط دیوان لاهه از انگلیس و آلمان کمک خواسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موسسات اعتبار سنجی بین‌المللی چشم‌انداز اعتبار بلندمدت اسرائیل را منفی پیش بینی کرده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال فلسطین در کنگره بعدی فیفا که قرار است در 17 می برگزار شود، خواستار اعمال تحریم علیه باشگاه‌های رژیم اشغالگر خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژیر خطر شلیک راکت و موشک در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر شلیک راکت و موشک در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه الف

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر دوگانگی مواضع بایدن در قبال تحولات غزه گفت: «آمریکا جدیتی برای فشار بر نتانیاهو جهت توقف جنگ علیه غزه ندارد.»

وب‌گاه الف

وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت وخیم جاری در فلسطین اشغالی و نوار غزه در نتیجه تداوم جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، خواستار اقدام قاطع جامعه بین المللی و به‌ویژه سازمان همکاری اسلامی و کشورهای عضو در مقابله با این رژیم و توقف جنایات آن شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشورهای گروه هفت بیان کرد که شایسته بود سران اتحادیه اروپا و اعضای گروه هفت از ایران به دلیل اقدام متناسب و مشروع در تنبیه متجاوز قدردانی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: «مطالبات ما کاملا طبیعی و انسانی است و کابینه نتانیاهو با فرسایشی کردن جنگ غزه به دنبال کسب دستاوردهای سیاسی است نه توقف جنگ.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش حماس بر تناقض بین افعال و گفتار دولت بایدن تاکید کرد.