جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز" مقاومت اسلامی لبنان امروز (شنبه) از حمله موشکی به تجمع نظامیان و تجهیزات جاسوسی اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که این رژیم برای حمله به رفح آماده می‌شود و 250 هزار فلسطینی این منطقه واقع در جنوبی‌ترین قسمت غزه را ترک کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرداری دیرالبلح در مرکز نوار غزه اعلام کرد نیروهای اسرائیلی بزرگترین کارخانه داروسازی در غزه را ویران کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه اسرائیلی فاش کرد که موساد می‌خواهد این مسئله را تبلیغ کند که حماس دنبال توافق مبادله اسرا نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه مصر گفت که کشورش تمام تلاش خود را برای توقف تجاوز اسرائیل به غزه انجام می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزاران تن از فلسطینیان درپی حمله قریب الوقوع ارتش اسرائیل به رفح، مجدد آواره شده و به سمت شمال غزه در حال حرکتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی در حال ساخت و توسعه دو کانون شهرک‌سازی در جاده استراتژیکی است که نوار غزه را به دو نیمه تقسیم می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جاسوس سابق موساد که در یک کتاب عملیات نیروهای فلسطینی و تنش‌های اسرائیل با ایران را پیش‌بینی کرده است، به اظهار نگرانی درباره آینده اسرائیل پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس حمله صبح امروز به مقر الحشد الشعبی در استان بابل را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اسرائیلی از برنامه تل‌آویو برای توسعه دو کانون شهرک‌سازی در جاده استراتژیکی که نوار غزه را به دو نیمه تقسیم می‌کند خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوضاع خاورمیانه و فلسطین به نیویورک سفر کرده بود، بامداد شنبه به وقت محلی این شهر را ترک کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وبسایت خبری روسی اسپوتنیک یک رتبه‌بندی از پنج نیروی نظامی برتر خاورمیانه را تهیه کرده و تحلیل کرده است که هر قدرت در ارتباط با درگیری‌های جاری در چه جایگاهی قرار دارد. پس از آغاز تازه ترین تنش میان فلسطینیان و اسرائیل، و بدنبال آن درگیری های ایران و اسرائیل، نگرانی های جهانی از درگیری گسترده تری در خاورمیانه به اوج خود رسیده است. در بحبوحه این بحران، وبسایت خبری روسی اسپوتنیک یک رتبه‌بندی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل گفت‌وگوی تلفنی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، 197 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که به تدریج وارد هفتمین هفته خود می‌شود و رژیم اسرائیل همچنان از دست‌یابی به اهداف اصلی خود عاجز مانده است و همچنان به بمباران مناطق مسکونی غزه ادامه می‌دهد. طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، تعداد شهدا از مرز 34 هزار نفر فراتر رفت، وزارت بهداشت غزه عصر دیروز اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تجاوز وحشیانه بامداد امروز علیه نیرو‌های الحشد الشعبی در پایگاه نظامی کالسو در استان بابل را که منجر به خسارات مادی و زخمی شدن تعدادی از نیرو‌های الحشد الشعبی شد، به شدت محکوم کرد. جنبش حماس این تجاوز را نقض حاکمیت و امنیت عراق و نمایانگر توحش صهیونیست‌ها اعلام کرد که دائماً تجاوزات خود را در منطقه گسترش می‌دهند. مقاومت...