جمعه 20 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، روز پنجشنبه با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل گفت: شکاف داخلی در اسرائیل باید اکنون برطرف شود، چرا که ما با تهدید موجودیت روبه رو هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر اسرائیل گفت: شکاف داخلی در اسرائیل باید اکنون برطرف شود، چرا که ما با تهدید موجودیت روبه رو هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه اردن گفت: «خطر تشدید و گسترش جنگ در غزه به صورت منطقه ای هر لحظه که تجاوزات ادامه می یابد بیشتر می شود».

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اردن گفت: «پس از اعلام عدم تشدید تنش از سوی ایران، باید از تشدید تنش از سوی اسرائیل در منطقه جلوگیری کرد».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنرانی در نشست شورای امنیت برای بررسی اعظای حق عضویت کامل به فلسطین در سازمان ملل گفت: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد و تنها یک اشتباه لازم است تا به یک درگیری گسترده‌تر و ویرانگر تبدیل شود. آنتونیو گوترش در این نشست که وزیران امور خارجه چند کشور از جمله ایران و اردن در آن حضور داشتند، افزود: زمان آن فرا رسیده است...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت فلسطین خبر داد تعداد شهدای جنگ غزه 33 هزار و 970 تن رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه گفت که اسرائیل نباید توانایی مخفی کردن جنایاتی که در نوار غزه انجام داده را داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

به دنبال گذشت 195 روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین در این باریکه اعلام کرد شمار شهدای این تجاوز به 33 هزار و 970 تن و شمار زخمی ها به 76 هزار و 770 تن افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده روسیه در شورای امنیت گفت: از همه اعضای شورای امنیت می‌خواهم به عضویت کامل فلسطین رای دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده روسیه در شورای امنیت با اشاره به جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌ها میان ایران و اسرائیل اظهار داشت: «خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعا‌های مطرح‌شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشور‌های گروه هفت و برخی مقامات آمریکایی و اروپایی در مورد جمهوری اسلامی ایران و تحولات اخیر در منطقه غرب آسیا، طرح اینگونه مواضع و ادعا‌ها را منطبق با رویکرد شناخته شده این محافل براساس معیار‌ها و رفتار‌های دوگانه و متناقض توصیف...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرانسه از اسرائیل خواست از ارائه کمک‌های بشردوستانه به غزه اطمینان حاصل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرانسه از اسرائیل خواست تا تا تمامی موانع بر سر رسیدن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را بردارد و از توزیع بدون مانع این کمک‌ها اطمینان حاصل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل سازمان ملل امروز (پنج‌شنبه) در سخنانی تاکید کرد که زمان پایان دادن به این چرخه انتقام خونین فرا رسیده است و پایان دادن به خصومت‌ها در غزه، تنش‌های گسترده در «خاورمیانه» را خنثی خواهد کرد.