شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شکار پهپاد اسرائیلی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی به مقامات این رژیم درباره تغییر چهره جنگ در پی تغییر قواعد آن توسط جمهوری اسلامی ایران هشدار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله اسرائیل به غزه فارغ از آثار ویرانگرش برای مردمان این باریکه، اسرائیل و ایالات متحده را در موضع ضعف قرار داد و موجب شد تا موازنه قوا به نفع ایران و محور مقاومت بازتعریف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملل متحد انجام تحقیقات شفاف و معتبر در مورد حملات اسرائیل به رسانه‌ها را خواستار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگوهای تلفنی با همتایان خود از مصر و اردن درباره تحولات منطقه رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزایش حمله های هوایی و زمینی اشغالگران علیه غزه و حمله های وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای خارجه مصر و آمریکا در یک گفت‌وگوی تلفنی تحولات بحران نوار غزه را مورد بررسی قرار دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

واشنگتن و برخی پایتخت‌های اروپایی که درخواست خویشتنداری تهران از انتقام را از مجاری مختلف دنبال می‌کنند باید بدانند که این راهبرد فریبکارانه قدیمی و مستعمل، دیگر نمی تواند بر تصمیم های تهران مؤثر باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش‌ها حاکی از آن است که حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه به ویژه مسجدها و خانه‌های فلسطینی‌ها در این باریکه طی بامداد امروز همچنان ادامه داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله‌های هوایی و زمینی اسرائیل علیه بخش‌های مختلف نوار غزه به ویژه مسجدها و خانه‌های فلسطینی‌ها در این باریکه طی بامداد امروز همچنان ادامه داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور پیشین آمریکا گفت، اگر رئیس جمهور آمریکا بود تنش ها امروز در خاورمیانه اتفاق نمی افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وال استریت ژورنال نوشت: «اسرائیل در حال حاضر با احتمال شکست در جنگ، همزمان با از دست دادن شتاب جنگ و نداشتن برنامه منسجم برای پس از جنگ مواجه است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه نوشت: این روز‌ها در حالی که شش ماه از آغاز سیل الاقصی می‌گذرد، بیست و یکمین سالگرد حذف مجسمه صدام از میدان الفردوس بغداد هم هست. سرنگونی رژیم صدام اثری پررنگ در منطقه برجای گذاشت. آن سقوط اجازه نفوذ را برای ایران فراهم کرد. پس از آن بود که ایران از بغداد تا غزه وارد منطقه شد. آن سقوط به سردار سلیمانی اجازه داد که به بند قانون اساسی جمهوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» می‌گوید از نگاه صهیونیست‌ها، حمله نتانیاهو به کنسولگری ایران در دمشق، مجازات سختی را برای اسرائیل در پی خواهد داشت.