شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه عصر ایران

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد 30 کودک در اثر قحطی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های شهداالاقصی اعلام کرد که در راستای نبرد طوفان الاقصی حمله‌های خود به مرکزهای نظامی صهیونیستی، شهرک‌نشینان و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را افزایش خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد سیستم بهداشتی در شمال نوار غزه و شهر غزه به کلی فروپاشیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان نظامیان ارتش اسرائیل را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه، امروز (شنبه) با اشاره به تعطیلی بیشتر بیمارستان ها و عدم ارسال هر گونه کمک به شمال این باریکه، بر وقوع فاجعه انسانی واقعی تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه تأکید کرد: هیچ گونه کمکی برای منطقه شمال نوار غزه ارسال نشده است. به همین دلیل از کشورهای جهان می خواهیم به صورت فوری برای ارسال بیمارستان های صحرایی و سیار به ویژه به شمال نوار غزه اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه اندونزی در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر موافقت این کشور با «عادی‌سازی» روابط با اسرائیل در ازای موافقت تل‌آویو برای الحاق جاکارتا به سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD)، اظهار کرد که اندونزی هیچ برنامه‌ای برای برقراری روابط دیپلماتیک با این رژیم ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (شنبه) از موج سنگین یک حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضعی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه اسرائیل در پیامی با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، به توقیف یک کشتی مرتبط با این رژیم در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت لبنان چند پایگاه اسرائیل را در شمال اراضی اشغالی فلسطین هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: رییس جمهور ترکیه در نامه‌ای به رهبر کاتولیک‌های جهان بر لزوم جلوگیری از نقض قوانین بین‌المللی در حملات اسرائیل به غزه تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای با نادیده گرفتن جنگ افروزی این رژیم در منطقه و تشدید تنش و برهم زدن صلح و ثبات آن و تجاوزگری وحشیانه علیه مردم نوار غزه مدعی شد: ایران عواقب تشدید اوضاع را متحمل خواهد شد. ارتش رژیم صهیونیستی در این بیانیه بدون توجه به ناتوانی خود در مقابله با رزمندگان مقاومت فلسطین با وجود گذشت شش ماه از جنگ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع فلسطینی از بمباران و تخریب برج حرز الله در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه توسط جنگنده‌های اسرائیل خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) به توقیف یک کشتی مرتبط با این رژیم از سوی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس واکنش نشان داد. ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) به توقیف یک کشتی مرتبط با این رژیم از سوی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای با نادیده گرفتن جنگ افروزی این رژیم در منطقه و تشدید تنش و برهم زدن صلح و ثبات آن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، شمار شهدای غزه به 33 هزار و 686 نفر رسید.