شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور دو بیانیه جداگانه از حمله به دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی خبر داد. در بیانیه‌های حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت 7:00 عصر امروز چهارشنبه (به وقت محلی) موضع نظامی السماقه واقع در تپه‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا در تازه ترین لفاظی گفت که تعهد واشنگتن به امنیت اسرائیل در مواجهه با تهدیدات نشات گرفته از ایران «آهنین» است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان اعلام کرد که موضع نظامی «السماقه» رژیم صهیونیستی و پادگان نظامی «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه با نخست وزیر ژاپن در کاخ سفید دیدار کرد و در اظهاراتی روابط دو کشور را «غیر قابل شکست» خواند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت 3 فرزند و چند نوه خود در حمله جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطئ در غزه را افتخار دانست و گفت خدا ا را به خاطر این افتخار شاکرم. «اسماعیل هنیه» گفت: ما با این درد‌ها و خون‌ها امید، آینده و آزادی را برای ملت، آرمان و امت خود می‌سازیم. فرزندان شهید من افتخار زمان،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه بر اجرای فوری قطعنامه‌ای که ماه گذشته میلادی در شورای امنیت سازمان ملل با موضوع درخواست برای برقراری آتش‌بس در غزه تصویب شد تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع رسانه‌ای امروز (چهارشنبه) از گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهوری ترکیه با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درپی شهادت تعدادی از فرزندان و نوه‌های وی در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایطی که جنگ اسرائیل در غزه ادامه دارد، گروهی از تحلیلگران آمریکایی در باب تکرار تراژدی عراق در مناطق اشغالی هشدار داده و می گویند نداشتن استراتژی می تواند تل آویو را درگیر چالشی جدی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه خواستار اجرای فوری قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه شد.

وب‌گاه عصر ایران

وی تصریح کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب و همچنین اقیانوس هند تا زمان توقف تجاوزات دشمن و پایان محاصره ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی هاآرتص به شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین اعتراف کرد. روزنامه هاآرتص در مطلبی اذعان کرد: نباید گفت، اما چاره‌ای نیست. ما شکست خورده ایم، شکست کامل. این رسانه صهیونیستی در مطلبی نوشت: ما جنگ را باختیم. این نتیجه روشنی است که همه اسرائیلی‌ها به آن رسیده اند. مقاله نویس هاآرتص تاکید کرد که به دلیل تلخی این شکست، صهیونیست‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیانیه مهمی را درباره عملیات جدید این نیروها علیه رژیم صهیونیستی قرائت کرد و از هدف قرار گرفتن چهار کشتی آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه انگلیس گفت که رئیس‌جمهور آمریکا به درستی نخست وزیر اسرائیل را تحت فشار قرار می دهد تا درگیری ها متوقف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کابینه جنگ اسرائیل مدعی شد که نیروهای اسرائیل وارد رفح خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری از شهادت سه تن از فرزندان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و تعدادی از نوه‌های وی در حمله رژیم صهیونیستی در غزه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فلسطینیان در نوار غزه نماز عید فطر را بر ویرانه‌های مساجد و مدارسی که توسط ارتش اسرائیل نابود شده است اقامه کردند.