شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور با تسلیت شهادت 6 تن از فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی حماس، به هنیه نوشت: موضع شما در جایگاه یک مقام ارشد سیاسی و یک پدر در این واقعه سراسر تلخ، ستودنی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین پیشنهاد آتش‌بس برای غزه که در روزهای گذشته در قاهره ارائه شد، آزادی 40 گروگان اسرائیلی در ازای 900 اسیر فلسطینی را به عنوان بخشی از یک طرح سه مرحله‌ای که توسط میانجی‌گران بین‌المللی به تصویب رسید، در نظر گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طرح یک‌جانبه آمریکایی که منافع رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کرد و امتیازی برای حماس در پی نداشت از سوی حماس رد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیکاراگوئه سفارت خود را در آلمان به دلیل جانبداری برلین از رژیم صهیونیستی تعطیل کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیکاراگوئه، آلمان را مسئول نسل‌کشی ملت فلسطین در غزه از طریق حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی دانسته و تاکید کرده که این کشور معاهده منع نسل‌کشی را نقض کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که شهروندان روسیه از سفر به منطقه خاورمیانه به‌ویژه اسرائیل، لبنان و سرزمین‌های فلسطینی، به جز در موارد بسیار ضروری، خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: اکیداً توصیه می‌کنیم که شهروندان روسیه از سفر به منطقه، به‌ویژه به اسرائیل، لبنان و سرزمین‌های فلسطینی، بجز در موارد بسیار ضروری، خودداری کنند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام ارشد اسرائیلی گفت که اسرائیل از آمریکا خواسته است که با ارسال پیام‌های خصوصی و علنی، پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محدود کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خبرنگاران گفت: بایدن کلا کنترل موقعیت اسرائیل را از دست داده است. او اسرائیل را رها کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع خبری از حمله‌های سنگین هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به شمال اردوگاه النصیرات در وادی غزه در صدوهشتاد و هشتمین روز از جنگ غزه خبر دادند. همزمان منابع خبری از حمله توپخانه‌ای شدید ارتش رژیم صهیونیستی به شمال النصیرات و شهر الزهرا همزمان با درگیری‌ها با مقاومت در این مناطق خبر دادند. از سوی دیگر اشغالگران منزلی...

وب‌گاه الف

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات متحده عربی در گفت‌وگوی تلفنی، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امورخارجه ایران با همتایان منطقه‌ای خود شامل عربستان، قطر، امارات و عراق به همراه رئیس جنبش مقاومت حماس تلفنی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه و تور ونسلند هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه، بیانیه مشترکی درباره آتش‌بس فوری در غزه صادر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار تنگسیری درباره حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: به جا، و هر زمانی که صلاح دیدیم، عمل می‌کنیم و عجولانه عمل نمی‌کنیم. اما جواب می‌دهیم اینطوری نیست که جواب ندهیم همانطور که حضرت آقا فرمودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه یبن الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، در پی شهادت جانکاه شماری از فرزندان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، شماری از رهبران و سازمان‌ها و شخصیت‌های سیاسی شهادت فرزندان هنیه را به وی تبریک و تسلیت گفتند. در این راستا فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق، در پیامی شهادت سه تن از فرزندان و نوه‌های هنیه در بمباران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنتکام در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که با سه پهپاد یمنی‌ها مقابله کرده است.