شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک تحلیلگر اسراییلی گفته است که شکستی مفتضحانه خوردیم و این نظر هر شهرک‌نشینی است و البته از نظر روحی اعتراف به این شکست سخت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیران خارجه آمریکا و انگلیس به بحث و رایزنی درباره جنگ غزه پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، والا نیوز در گزارشی در این رابطه نوشت: قرار است کابینه سیاسی و نیز کابینه امنیتی شامگاه امشب سه شنبه برای بررسی آخرین دست آورد‌های مذاکرات انجام شده در مورد توافق آزادی اسرا تشکیل جلسه دهد. مسئولین عالیرتبه اسرائیلی اعلام کردند که پیش بینی نمی‌شود که در این جلسه تصمیم خاصی گرفته یا اعلام شود و تل‌آویو به انتظار پاسخ حماس در این رابطه خواهد ماند. مسئولین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که این جنبش هیچ پیشنهاد جدیدی از آمریکا برای آتش بس در غزه دریافت نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد نزال از رهبران جنبش حماس گفت که این جنبش، هیچ پیشنهاد جدیدی از سوی آمریکا برای آتش بس در غزه دریافت نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل اظهار داشت: حمله زمینی به رفح عواقب فاجعه بار بشردوستانه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام، در پیامی عید فطر را به ملت فلسطین امت اسلامی تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا و «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس در مقر وزارت خارجه آمریکا در واشنگتن با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از 2 حمله پهپادی خود علیه رژیم صهیونیستی خبر داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 3 عصر امروز سه‌شنبه نهم آوریل 2024 تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در موضع البغدادی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به نشست سه جانبه ارمنستان، آمریکا و اتحادیه اروپا در بروکسل واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات درباره جنایت‌های اسرائیل در مجتمع پزشکی الشفاء غزه ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایگرا با اشاره به وجود گزارش های متعدد مبنی بر وخیم بودن وضعیت رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: حمله اسرائیل به رفح با مخالفت های گسترده بین المللی مواجه خواهد شد و این امر بر وجهه تل آویو بیش از پیش تأثیر منفی خواهد گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام سابق «موساد» اعتراف کرد که اسرائیل در وضعیت وخیمی به سر می‌برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که که اسرائیل تاریخی برای حمله نظامی به رفح با آمریکا به اشتراک نگذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا روز سه‌شنبه و در یک جلسه استماع در کنگره گفت: دولت رئیس‌جمهور بایدن خواستار تخصیص 60 میلیارد دلار برای کمک به شرکای‌مان از جمله اسرائیل، اوکراین و تایوان شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با ادامه حمله‌های خود به بخش‌های مختلف نوار غزه منطقه‌های مختلف کرانه باختری را نیز مورد یورش قرار می‌دهند. منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «جیوس» در شرق «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری یورش برده‌اند. بر اساس گزارش‌های رسیده نظامیان صهیونیست در این یورش...