شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «سامانتا پاور» رئیس سازمان ناظر بر کمک‌های خارجی ایالات‌متحده ضمن تائید وقوع قحطی در بخش‌هایی از غزه، از نبود تداوم در کمک‌ها به این باریکه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک تحلیلگراسرائیلی با اشاره به ناتوانی بنیامین نتانیاهو در به دست آوردن دستاوردی در حمله به غزه، به بی اعتمادی اسرائیلی ها به ارتش این رژیم اذعان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از شهادت دست‌کم 25 فلسطینی در نوار غزه در جریان آخرین دور از حملات اسرائیل به این باریکه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آمریکا که پیشتر مدعی بی‌اطلاعی از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق شده بودند، بر این باورند که تل‌آویو باید به آن‌ها اطلاع می‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران حماس به المیادین گفت که ما در حال بررسی پیشنهادات میانجی‌گران درباره مذاکرات مربوطه به جنگ هستیم و وضعیت میدانی ما منسجم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه شاهد حمله سنگین ارتش رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه شاهد حمله سنگین ارتش رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه الف

نماینده دومای دولتی (مجلس سفلی) و مدیر مؤسسه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS) با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری سفارت ایران در دمشق گفت: این اقدام تروریستی نه تنها باید محکوم شود، بلکه باید پاسخ داده شود؛ البته اینکه چگونه و چه زمانی پاسخ داده شود، حق و انتخاب جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه شاهد حمله سنگین ارتش رژیم صهیونیستی است. قایق‌های جنگی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی با هدف قراردادن یکی از مدرسه‌های محل اسکان آوارگان فلسطینی در اردوگاه «الجدید» النصیرات در مرکز نوار غزه شماری از فلسطینیان را شهید و زخمی کردند. همچنین در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی چندین خانه در شمال اردوگاه النصیرات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک روزنامه اسرائیلی نوشت: نتانیاهو ما را به سمت شکست نهایی هدایت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه یدیعوت آحارونوت اسرائیل نوشت: شکست اسرائیل روز به روز در حال شدت گرفتن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلاش نظامی ایالات متحده برای متوقف کردن انصار الله شکست خورده و همین مقوله موجب گشته تا کارشناسان به دنبال گزینه هایی برای تحقق صلح در دریای سرخ باشند. از منظر آنها تنها راه حل برقراری آتش بس در غزه هست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای کمیته ویژه بررسی اعضای جدید در سازمان ملل قادر به اجماع بر سر عضویت کامل فلسطین در این نهاد بین المللی نشدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با قوت گرفتن خبر حمله احتمالی ایران به اسرائیل، کشورهای مختلف موضع خود را برای ایران مشخص کردند با قوت گرفتن خبر حمله احتمالی ایران به اسرائیل، کشورهای مختلف موضع خود را برای ایران مشخص کردند پنتاگون اعلام کرد که ما از نزدیک تهدیدات ایران را دنبال می کنیم و با اسرائیلی ها در تماس نزدیک هستیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قسام در پیامی گفته است که لحظه رویارویی که فرا برسد، اشغالگران همچون کودکان پا به فرار خواهند گذاشت.