شنبه 21 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: شهادت فرزندان و اعضای خانواده رهبران مقاومت فلسطین توسط جنایتکاران رژیم صهیونیستی گواه روشنی است بر اینکه رهبران مقاومت همراه و همپای مردم مقابل دشمن اشغالگر ایستاده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رهبر برجسته حماس که ترجیح داد نامش ذکر نشود، گفت: در سایه کارشکنی‌های اسراییل مذاکرات قاهره درحال شکست است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه‌ای هرگونه حمله به غیرنظامیان و امدادگران در غزه را محکوم و بر لزوم رفع همه موانع جهت کمک‌رسانی به این منطقه تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

کاخ سفید بر ادامه حمایت همه جانبه و نامحدود از رژیم صهیونیستی که مشوق این رژیم برای ادامه کشتار مردم بی دفاع نوار غزه و تخریب بیشتر این منطقه است، تاکید کرد و مدعی شد از این رژیم در برابر تهدیدهای ایران و نمایندگانش! حمایت می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه با صدور 3 بیانیه متوالی از حملات جدید خود به مواضع اشغالگران صهیونیست خبر داد. حزب‌الله در بیانیه اول خود به این منظور اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 5 بعد از ظهر امروز پنجشنبه در راستای حمایت از ملت مقاوم و استوار فلسطین در نوار غزه و نیز در چارچوب پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، موضع نظامی «السماقه»...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه گفت: شهادت فرزندان و اعضای خانواده رهبران مقاومت فلسطین توسط جنایتکاران رژیم صهیونیستی گواه روشنی است بر اینکه رهبران مقاومت همراه و همپای مردم مقابل دشمن اشغالگر ایستاده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس سابق ستاد مشترک رژیم صهیونیستی تأکید کرد هیچ گونه هدف واقعی یا استراتژیک برای خروج از غزه نداریم و در این منطقه گرفتار شده ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن 3 تن از فرزندان اسماعیل هنیه در فضای مجازی نوشت: شهادت فرزندان و اعضای خانواده رهبران مقاومت فلسطین توسط جنایتکاران رژیم صهیونیستی، گواه روشنی است بر اینکه مقاومت با تار و پود ملت فلسطین عجین شده و رهبران مقاومت مثل همیشه همراه و همپای مردم در مقابل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: شهادت اعضای خانواده رهبران مقاومت فلسطین توسط جنایتکاران رژیم صهیونیستی گواه این است که رهبران مقاومت همپای مردم مقابل دشمن ایستاده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت نیکاراگوئه در برلین به اتهام همدستی آلمان در نسل‌کشی مردم غزه تعطیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در پی جنایت بی‌رحمانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن 6 تن از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام معاون اول رئیس جمهور بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَبَشِرِ الصَابِرِینَ الَذِینَ اِذَا أَصَابَتهُم مُصِیبَه قَالُوا اِنَا لِلهِ وَاِنَا اِلَیهِ رَاجِعونَ جناب آقای اسماعیل هنیه رئیس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد نیکاراگوئه به دنبال شکایت از برلین به اتهام مشارکت در نسل کشی مردم غزه، سفارتخانه اش را در این کشور تعطیل کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: یک روزنامه عبری زبان درباره تاثیرات روانی عملیات طوفان الاقصی بر نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به ویژه سربازان زن این ارتش و امتناع آنها از حضور در یگان نظارت نوشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در سایه بن‌بست مذاکرات قاهره برای آتش‌بس در غزه به دلیل تداوم کارشکنی صهیونیست‌ها، روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع آگاه از جریان مذاکرات جاری درباره وضعیت غزه اعلام کرد که رهبری مقاومت فلسطین به این نتیجه واضح رسیده است که دشمن صهیونیستی نمی‌خواهد توافقی را که تضمین کننده آتش بس مؤثر و پایان جنگ باشد، تسهیل کند. مقاومت برای مقابله با هر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمار شهدای غزه به 33 هزار و 545 نفر رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه تعداد فلسطینی‌های مفقود شده از زمان آغاز جنگ علیه غزه را بیش از 13 هزار تن اعلام کرد.